adexo3
۱۴۲۲۳۱۸
۱۴۴۴
۱۴۴۴
پ

باورنکردنی؛ این کامپیوتر ارزان در جیب جا می‌شود!

شرکت Minisforum مینی کامپیوتر S۱۰۰ که در نمایشگاه CES ۲۰۲۴ معرفی شده بود، رسماً عرضه کرده است. این کامپیوتر کوچک از پردازنده اینتل مدل N۱۰۰ قدرت می‌گیرد و اندازه‌ای در حد گوشی آیفون دارد و به‌راحتی در جیب جا می‌شود.

ویجیاتو: شرکت Minisforum مینی کامپیوتر S۱۰۰ که در نمایشگاه CES ۲۰۲۴ معرفی شده بود، رسماً عرضه کرده است. این کامپیوتر کوچک از پردازنده اینتل مدل N۱۰۰ قدرت می‌گیرد و اندازه‌ای در حد گوشی آیفون دارد و به‌راحتی در جیب جا می‌شود.

باورنکردنی؛ این کامپیوتر ارزان در جیب جا می‌شود!

 کامپیوتر Minisforum S100 برای شارژ به کابل برق نیازی ندارد و به‌جای آن از فناوری تأمین انرژی ازطریق اترنت (PoE) پشتیبانی می‌کند. این دستگاه برای نمایش محتوای چندرسانه‌ای و اجرای محتوای آموزشی و کارهایی مناسب است که به قدرت پردازش زیادی نیاز ندارند.

باورنکردنی؛ این کامپیوتر ارزان در جیب جا می‌شود!

 پردازنده‌ی N100 اینتل چهار هسته‌ دارد و فاقد هایپرتردینگ است. این پردازنده‌ی ۶ واتی با ۸ گیگابایت رم LPDDR5 همراه می‌شود و فرکانس بوستش به ۳٫۴ گیگاهرتز می‌رسد.

 کامپیوتر Minisforum S100 به‌رغم اندازه‌ی کوچک خود، فن خنک‌کننده دارد که به هیت‌سینکی کوچک متصل شده است. این فن در محدوده‌ی نویز ۲۴ تا ۴۳ دسی‌بل عمل می‌کند. برای مقایسه، نویز پی‌سی‌ها عموماً بین ۳۰ تا ۵۰ دسی‌بل است.

 کامپیوتر S100 علاوه‌بر PoE از یک پورت USB-C نسل ۲٫۲، یک درگاه HDMI 2.0، اتصال بلوتوث ۵٫۲ و Wi-Fi 6 برخوردار است. S100 پشتیبانی از نمایش دوگانه‌ی 4K را ارائه می‌دهد و سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ روی آن نصب شده است. قیمت مینی کامپیوتر جدید S100 در زمان عرضه ۱۸۹ دلار است.

باورنکردنی؛ این کامپیوتر ارزان در جیب جا می‌شود!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج