adexo3
۱۴۲۴۰۶۹
۸ نظر
۳۱۶
۸ نظر
۳۱۶
پ

تعریف و تمجید باورنکردنیِ وزیر ارشاد از کیهان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حوزه رسانه‌ای باید و نباید‌ها به شکل دقیقی رعایت شود و هیچ رسانه‌ای حق ندارد مردم را گذشته پرافتخار خود پشیمان و از آینده روشن در انتظارشان ناامید کند.

ایسنا: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در حوزه رسانه‌ای باید و نباید‌ها به شکل دقیقی رعایت شود و هیچ رسانه‌ای حق ندارد مردم را گذشته پرافتخار خود پشیمان و از آینده روشن در انتظارشان ناامید کند.

محمدمهدی اسماعیلی در اختتامیه رویداد «جام رسانه امید» با بیان این‌که «ما امروز در جنگ ترکیبی همه‌جانبه قرار گرفتیم»، اظهار کرد: نقطه تمرکز جریان رسانه‌ای دشمن ایجاد ناامیدی از آینده و پشیمانی از گذشته است و این موضوع بر کسی پوشیده نیست و خودشان هم به آن تاکید دارند.

تعریف و تمجید باورنکردنیِ وزیر ارشاد از کیهان

وی افزود: امروز دشمن همین نقطه قوت ما که توانستن است هدف گرفته است. ما در عرصه رسانه به تقویت ایمان و امید نیازمندیم. امروز دشمن در این میدان با ما مبارزه می‌کند و کار سختی در این حوزه از دو سال پیش آغاز کردیم تا به مسیر انقلاب بازگردیم.

اسماعیلی یادآور شد: در حوزه رسانه‌ای باید و نباید‌ها به شکل دقیقی رعایت شود. هیچ رسانه‌ای حق ندارد مردم را از گذشته پرافتخار خود پشیمان و از آینده روشن در انتظارشان ناامید کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد تاکید کرد: شب عملیات وعده صادق شب اعتلای فرهنگ انقلاب اسلامی و ضلالت و حضیض تمدن غربی بود. ما وقتی از تمدن و پیشرفت حرف می‌زنیم القایی نیست بلکه می‌خواهیم آن را نشان دهیم. بیش از ۷۵ درصد مردم ایران از عملیات وعده صادق احساس غرور کردند.

وی گفت: امروز ما در کاغذ تحریر به خودکفایی رسیدیم. امروز ۱۵۵ میلیون جلد کتاب درسی دانش‌آموزان با کاغذ ایرانی چاپ شده است. ما باید زیست‌بوم رسانه‌ای نوجوانان و جوانان را تغییر دهیم تا این سخنان نیز به گوش آنان برسد.

اسماعیلی با تقدیر از فعالیت‌های حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان، اظهار کرد: روزی نیست که کیهان یک تیتر و خبرش را به امیدآفرینی اختصاص ندهد. ما مخالف نقد نیستیم، ما را هم نقد کنید، اما امید مردم نباید دچار خدشه شود و تحت تأثیر قرار گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بیدشهری

      چاپلوسی و تملق

    • ناشناس

      بعله تو باید هم از کیهان تعریف کنی رفیق دزد وشریک قافله

    • ناشناس

      شیشه پاکن

    • ناشناس

      کیهان امید نمی‌دهد. کارش. فقط. حمله کردن و تهدید و تشویق به خشونت هست. ما که هر بار روزنامه ی کیهان را میخوانیم. فقط عصبی و ناراحت می‌شویم و هر روز برای نجات از این گرگ در لباس گوسفند دعا میکنیم

    • ناشناس

      اگه غیرازین میگفتی تعجب میکردیم. دیگه حرفاتون تکراری که هیچ، خیلی عادی شده، داریم نسیم کره شمالی رو احساس می‌کنیم.

    • ناشناس

      من دیگه حتی برا شیشه ماشینم هم ارزش قائل هستم

    • ناشناس

      خلایق هرچه لایق

    • ناشناس

      چاپلوس. خجالت بکش ازسن وسالت بااین پاچه خواری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج