اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۲۵۰۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کنسرت «کیتارو» همچنان در هاله‌ ای از ابهام

در حالی که فقط ۱۵ روز به زمان اعلام‌شده برای برگزاری کنسرت «کیتارو» آهنگساز و نوازنده‌ی سرشناس ژاپنی باقی مانده، نوازندگان ارکستری که قرار است، در تهران همراه او بنوازند، هنوز یک جلسه هم تمرین نکرده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: در حالی که فقط ۱۵ روز به زمان اعلام‌شده برای برگزاری کنسرت «کیتارو» آهنگساز و نوازنده‌ی سرشناس ژاپنی باقی مانده، نوازندگان ارکستری که قرار است، در تهران همراه او بنوازند، هنوز یک جلسه هم تمرین نکرده‌اند.

چند ماهی می‌شود که خبر برگزاری کنسرت کیتارو در تالار وزارت کشور و سه شب اجرای او در تهران شنیده می‌شود و اتفاقا بلیت‌فروشی برای این کنسرت هم از یک سایت مبتدی و بدون رزومه‌ی مشخص آغاز شده است، اما در حال حاضر خبرهای خوشی از این کنسرت به گوش نمی‌رسد.

تهیه‌کننده‌ی کنسرت، شخصی به نام «علی چراغعلی» است که اتفاقا از فروش رفتن بیش از پنج‌هزار بلیت کنسرت هم خبر داده، اما هنوز هیچ قراردادی با نوازندگان و سایر عوامل نبسته است.

او همچنین در گفت‌وگوهای خود با رسانه‌ها از همراهی «ارکستر سمفونیک تهران» با کیتارو در این کنسرت خبر داد، این در حالی است که کیتارو رپرتواری برای ارکستر سمفونیک ندارد و این ارکستر مدت‌هاست که تعطیل شده و اکنون در حال بازسازی است.

پس از پیگیری‌ها مشخص شد که این هنرمند شهیر قرار است، با تعدادی از نوازندگان ارکستر سمفونیک سابق اجرا داشته باشد و «نادر مرتضی‌پور» هم قصد دارد که این ارکستر را رهبری کند.

زمان برپایی کنسرت کیتارو در تهران، ۲۳، ۲۴ و ۲۵ مهرماه اعلام شده است، اما متوجه شدیم که نوازندگان هنوز یک جلسه تمرین هم نکرده‌اند، البته این تمرین نکردن دلیل مهمی دارد.

دکتر حمید عسگری، رهبر کُر قرار است، ناظر کیفی این کار باشد. وقتی دلیل تمرین نکردن نوازندگان را از او پرسیدیم، پاسخ داد: ما منتظر هستیم که شرکت برگزارکننده‌ کنسرت با نوازندگان قرارداد مالی ببندد که هنوز این اتفاق رخ نداده است.

او تأکید کرد: تا وقتی قرارداد شفافی با نوازندگان بسته نشود، تمرینات شروع نخواهد شد. به هر حال، این یک روند حرفه‌ای برای برگزاری کنسرت است.

پیگیری خبرنگار ما حاکی از آن است که نوازندگان نیز اطلاعات دقیق و شفافی از این کنسرت و آنچه قرار است، روی صحنه اجرا کنند، ندارند و خودشان هم معتقدند که آغاز نشدن تمرینات، امری طبیعی نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج