adexo3
۱۴۲۵۲۵۲
۸۸۳
۸۸۳
پ

اشتباه نکنید؛ این کامیون را فضایی‌ها نساخته‌اند!

کن‌ورث از جدیدترین کامیون خود به نام سوپرتراک ۲ رونمایی کرد. این کامیون با چهره‌ای فوق‌العاده عجیب و خاص، جدیدترین محصول از مجموعه نیمه دوستدار محیط‌زیست شناخته می‌شود.

خبرآنلاین: کن‌ورث سوپرتراک ۲ بیشتر شبیه قطار است تا کامیون! این کامیون دوستدار محیط‌زیست، محدودیت‌ها را در کاهش آیرودینامیک زیر پا گذاشته است و به‌عنوان بخشی از این تلاش، ظاهری ساده و چرخ‌های کاملاً پوشانده دارد. سوپرتراک همچنین از آینه‌های جانبی دیجیتال بهره می‌برد که نه‌تنها آیرودینامیک را بهبود می‌دهد، بلکه به ایجاد دید بهتر نیز کمک می‌کند.

اشتباه نکنید؛ این کامیون را فضایی‌ها نساخته‌اند!

دماغه و چراغ‌های سوپرتراک۲ از دیگر ویژگی‌های عجیب‌وغریب آن هستند. این مدل همچنین دارای سیستم تعلیق متغیر است که می‌تواند ارتفاع سواری را برای بهینه‌سازی فاصله یا آیرودینامیک تنظیم کند.

استایل آینده‌نگرانه در داخل کابین نیز ادامه دارد، چرا که صندلی مرکزی برای راننده و نمایشگر کیلومترشمار ۱۵ اینچی در برابر او وجود دارد. پشت فضای کابین، اتاق‌خوابی با یک تخت وجود دارد.

اشتباه نکنید؛ این کامیون را فضایی‌ها نساخته‌اند!

نیروی این کامیون با موتور دیزلی PACCAR MX-11 تأمین می‌شود که ۴۴۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و به سیستم هیبریدی ملایم ۴۸ ولتی مجهز است که از نسل بعدی باتری‌های لیتیوم یون استفاده می‌کند. استفاده از این باتری‌ها باعث شده تا این کامیون به فن‌های الکتریکی و فرمان الکتریکی و همچنین پمپ‌های خنک‌کننده الکتریکی و HVAC مجهز شود. همه این‌ها قبلاً به‌صورت مکانیکی هدایت می‌شدند. کن‌ورث خاطرنشان کرد که فن موتور به‌تنهایی می‌تواند تا ۸۰ اسب بخار قدرت تولید کند.

اشتباه نکنید؛ این کامیون را فضایی‌ها نساخته‌اند!

علاوه بر کمک به بهبود کارایی، سیستم هیبریدی امکان اقامت شبانه را با موتور خاموش فراهم می‌کند. این امر می‌تواند به کاهش چشمگیر انتشار گازهای گلخانه‌ای کمک کند، چرا که رانندگان کامیون نیازی به روشن نگه‌داشتن کامیون‌های خود ندارند.

اشتباه نکنید؛ این کامیون را فضایی‌ها نساخته‌اند!

علاوه بر موتور کارآمدتر، SuperTruck 2 و تریلر آن به طرز شگفت‌آوری سبک‌وزنند. وزن کامیون و تریلر روی هم ۱۱۸۳۹ کیلوگرم است که ۳۲۲۱ کیلوگرم کمتر از کامیون‌های معمولی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج