adexo3
۱۴۲۵۳۴۵
۱ نظر
۲۴۵۶
۱ نظر
۲۴۵۶
پ

دعوت از ۷ بازیکن استقلال و پرسپولیس به تیم ملی

امیر قلعه‌نویی قصد دارد از ۴ استقلالی و ۳ پرسپولیسی به تیم ملی دعوت کند.

فرهیختگان: تیم ملی ایران در فیفادی خردادماه باید با تیم‌های ملی هنگ‌کنگ و ازبکستان بازی کند و به زودی فهرست جدید از سوی امیر قلعه‌نویی اعلام خواهد شد.

اطلاعات رسیده از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس حکایت از آن دارد که از جمع آبی‌پوشان به جز حردانی، جلالی و حسینی که در اردوی قبلی تیم ملی نیز حضور داشتند، نام آرمین سهرابیان دیگر مدافع استقلالی‌ها هم دیده می‌شود. البته این بازیکن در هفته‌های اخیر بعضا با مصدومیت به کار خود ادامه داده و درصورتی‌که طی هفته‌های بعدی در صورت رفع مصدومیت اگر برای همراهی استقلالی‌ها مشکلی از لحاظ سلامتی نداشته باشد به‌طور حتم به اردوی بعدی تیم ملی دعوت خواهد شد.

دعوت از 7 بازیکن استقلال و پرسپولیس به تیم ملی

این در شرایطی هست که برخی گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای تا پیش از این حاکی از آن بود که از استقلال نفرات دیگری مانند چشمی، نیک‌نفس، رضاوند و مهرداد محمدی هم به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد که برخلاف این گمانه‌زنی‌ها به جز نام چهار بازیکن فوق‌الذکر که در ابتدا از آنها نام برده شد، از جمع شاگردان نکونام بازیکن دیگری به اردوی بعدی دعوت نخواهد شد. نکته قابل‌توجه اینکه بعد از جام ملت‌ها نام روزبه چشمی هم از جمع ملی‌پوشان خارج شده و با وجود آن که زمزمه‌هایی مبنی‌بر بازگشت این بازیکن در اردوی بعدی شنیده می‌شد اما این اتفاق طبق شنیده‌ها باز هم محقق نخواهد شد. همچنین از جمع پرسپولیسی‌ها نیز همان سه بازیکنی که در آخرین اردوی تیم ملی و همچنین در جام ملت‌های آسیا حضور داشتند یعنی بیرانوند، کنعانی‌زادگان و ترابی از این باشگاه در اردوی بعدی نیز حاضر خواهند شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارسلان

      گروهبان قندالی چی می فهمه؟‌ جام جهانی آینده هم از دست رفت! برو جام جهانی ۲۰۳۰

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج