adexo3
۱۴۲۵۵۱۹
۹۵۷
۹۵۷
پ

ماجرای خودکشی دختر شیرازی از روی پل

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شیراز گفت: خانم جوانی که روی پل پیرنیا قصد خودکشی داشت با حضور به موقع پلیس از این اقدام منصرف شد.

صداوسیما: «در پی اعلام مرکزفوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اقدام به خودکشی دختری جوان روی پل “پیرنیا” شیراز، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۴ مدرس به محل اعزام شدند. ماموران مشاهده کردند خانمی ۱۹ساله قصد دارد خود را از روی پل به پایین پرتاب کند که بلافاصله پس از هماهنگی با مرجع قضایی و اطلاع به سازمان‌های امدادی، مدیریت صحنه را بر عهده گرفتند.»

ماجرای خودکشی دختر شیرازی از روی پل

سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شیراز گفت: خانم جوانی که روی پل پیرنیا قصد خودکشی داشت با حضور به موقع پلیس از این اقدام منصرف شد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان اظهار داشت: در پی اعلام مرکزفوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اقدام به خودکشی دختری جوان روی پل «پیرنیا» شیراز، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۴ مدرس به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران مشاهده کردند خانمی ۱۹ساله قصد دارد خود را از روی پل به پایین پرتاب کند که بلافاصله پس از هماهنگی با مرجع قضایی و اطلاع به سازمان‌های امدادی، مدیریت صحنه را بر عهده گرفتند.

فرمانده انتظامی شیراز اظهار داشت: ماموران با آرامش، فن بیان مناسب و همکاری ماموران آتش نشانی و اورژانس، وی را از این اقدام منصرف کردند.

زراعتیان با بیان اینکه این شهروند اظهار داشته به دلیل اختلاف خانوادگی با همسرش، قصد خودکشی داشته، به خانواده‌ها توصیه کرد: با گفتگو و استفاده از مشاوران مجرب، مشکلات بین اعضای خانواده را حل و فصل کنند تا از بروز رفتارهای پرخطر پیشگیری شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج