اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۲۵۷۲
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

اکثر زنان داعشی کجایی هستند؟

افزایش موج ورود زنان و دختران غربی به خاورمیانه برای پیوستن به شبه‌نظامیان، موجب نگرانی گسترده بازرسان ضدتروریسم شده است.

خبرگزاری ایسنا: افزایش موج ورود زنان و دختران غربی به خاورمیانه برای پیوستن به شبه‌نظامیان، موجب نگرانی گسترده بازرسان ضدتروریسم شده است.

روزنامه گاردین در گزارشی نوشت: دختران ۱۴ و ۱۵ ساله عمدتا به سوریه سفر می‌کنند تا با افراطیون ازدواج کنند، فرزندان آنها را بزرگ کرده و به جمع تروریست‌ها بپیوندند و گروه کوچکی از آنها نیز سلاح به دست می‌گیرند. این افراد عمدتاً از طریق شبکه‌های اجتماعی جذب می‌شوند.

این زنان و دختران ۱۰ درصد مجموع کسانی را تشکیل می‌دهند که از اروپا، آمریکای شمالی و استرالیا برای پیوستن به گروه‌های تندرو از جمله داعش از کشورشان خارج می‌شوند. در این میان فرانسه کشوری است که بیشتر زنان از آنجا جذب می‌شوند و حدود ۶۳ زن فرانسوی در این منطقه هستند که حدود ۲۵ درصد می‌شوند. دست‌کم ۶۰ زن فرانسوی نیز گمان می‌رود که چنین تصمیمی گرفته باشند.

لویی کاپریولی، رئیس سابق آژانس امنیتی فرانسه می‌گوید: در بسیاری مواقع زنان و دختران فرانسوی خانه‌هایشان را ترک می‌کنند تا با شبه‌نظامیان ازدواج کنند و به نظر خود در حال حمایت از «برادران» هستند. اگر همراه آنها بمیرند، به آنها عنوان «همسر شهید» داده می‌شود.

کارشناسان مبارزه با تروریسم در انگلیس نیز معتقدند که حدود ۵۰ دختر و زن انگلیسی به داعش پیوسته‌اند و گمان می‌رود که حدود یک‌ دهم آنها برای جنگیدن به سوریه رفته‌اند و عمدتاً در رقه مستقر هستند.

طبق بررسی‌های انجام شده میانگین سنی آنها بین ۱۶ تا ۲۴ سال است و اکثرا افراد تحصیل کرده هستند. دست‌کم ۴۰ زن نیز از کشور آلمان به داعش در عراق و سوریه پیوسته‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مسعود

      این اشتباه بزرگی هست که اینچنین فکر کنیم اونها ربوده شدند و توسط قاچاقچیان انسان به آنها فروخته میشوند.لعنت خدا بر ترکیه که راه این کانالو باز کرده

    • بدون نام

      کشورهای فرانسه و انگلیس باید اینها را از کشورشان اخراج کنند و یا انها را به همان جهنم دره ای که ازش به اروپا امدند دیپورت کنند. زندگی در اروپا لیاقت می خواد

    • محمد

      شاید اروپا برایشان سخت تر از این جهنم است که خیال میکنند از آن ستون به این ستون فرج است.

    • بدون نام

      دوست عزیز زندگی در اروپا لیاقت نمیخواد زندگی شرافتمندانه انسانی و به دور از آزار دادن دیگران لیاقت میخواد.
      از قدیم میگن چاه مکن بهر کسی...بر اساس اعتراف غربیها مخصوصا دولت استعمارگر و شیطانی انگلیس ریشه این گروهکهای تندروی ادمکش داعش القاعده طالبان وهابیت سلفی بوکوحرام و...در غرب است.کشورهای غربی به سرکردگی انگلیس با حمایت مالی عربستان قطر امارات در جهت تضعیف چهره دین مبین اسلام-ترویج خشونت در خاورمیانه و غارت منابع ملی کشورهای درگیر-بازار گرمی برای فروش و دلالی سلاحهایی که خودشان تولید میکنند-از بین بردن مکتب برحق تشیع-ناامن ساختن مرزهای پاک ایران زمین-ایجاد حاشیه امن و دور ساختن اذهان جهانی از نسل کشی رژیم جعلی اسراییل و توجیه حضور نیروهایشان در منطقه اقدام به تشکیل و تقویت این گروهکهای آدمکش کردند حالا که این وحشیها از کنترلشان خارج شده و بلای جان خودشان شدند با دستپاچگی تصمیم به نابودیشان گرفتند.
      جاوید ایران

      پاسخ ها

      • سهیلا

        اشتباهی دستم به منفی خورد.ببخشید.

    • بدون نام

      دوستان عزيز پيوستن زنان به داعش تبليغات دروغيني مي باشد جهت جذب مردان به داعش در اين دوره زمانه گول سياستمداران كثيف را نخوريد

    • بدون نام

      این گونه برنامه ریزی هد ف غرب است سال ها در اروپا و مثلا اوج پیشرفت و تمدن و تکنولوژی بوده اند ولی در اصل احمق و نادان هستند و این برگ برنده استعمار است اولا زمانی که می روند اموال و دارایی های آن ها در غرب مصادره می شود ثانیا در سوریه و عراق کشته شده و اروپا از شر آن ها خلاص می شود و از همه مهمتر اسراییل به هدف اسلام هراسی و اسلام ستیزی خود در جهان نزدیک می شود فراموش نکنیم هیچ کدام از این ها در اصل غربی و اروپایی نیستند این همان مهاجران ثروتمندی هستند که کل دارایی های خود را به اروپا انتقال دادند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زنده باشی گل گفتی

    • فاطمه

      امام زمان به دادمون برس..............

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج