adexo3
۱۴۲۵۷۸۵
۷۲۰
۷۲۰
پ

وقتی شیر نر، یک گوزن یالدار خفته را پیدا می‌کند

یک گوزن یالدار که در میان بوته‌زار خوابیده بود به طرز دلخراشی توسط یک شیر نر شکار شد.

فرارو: شیری در پیاده‌روی صبحگاهی‌اش تقریباً درست از کنار یک گوزن یالدار می‌گذشت که در میان بوته‌زار خوابیده بود این حیوان نگون‌بخت را شکار کرد.

یک راهنمای سافاری در حیات وحش تانزانیا از این صحنه حماسی حیات وحش فیلمبرداری کرد و آن را به اشتراک گذاشت.

شیر‌های نر اغلب در قلمرو خود گشت می‌زنند تا از امنیت خانواده خود اطمینان حاصل کنند و مرزهایشان را مشخص کنند. این گوزن یالدار اتفاقا بدترین نقطه ممکن را برای چرت صبحگاهی انتخاب کرده بود. شیر هر لحظه نزدیکتر می‌شد و هیجان با هر قدمش بیشتر می‌شد. او اکنون فقط چند متر با گوزن یالدار فاصله داشت، اما هنوز به دلیل علف‌های بلند هیچ ایده‌ای نداشت. او عطری را در هوا حس کرد و فوراً به حالت شکار رفت. اینجا هیچ تهدیدی وجود نداشت، فقط یک وعده غذایی بود، و او می‌دانست که نزدیک است. گوزن یالدار همچنان، به طرز باورنکردنی بی خبر بود. مانند صحنه‌ای از یک فیلم، شیر تقریباً مستقیماً بالای گوزن مکث کرد. او چند بار استشمام کرد، رایحه واقعاً قوی بود، تقریباً انگار می‌توانست آن را بچشد.

سرانجام، گوزن یالدار متوجه شد، اما خیلی دیر شده بود. گوزن کاملاً ساکت بود تا اینکه خطر را درست در مقابل خود احساس کرد. سپس، به دلایلی، تصمیم گرفت سرش را تکان دهد، شاید برای ترساندن شیر. قصد هر چه که بود، کار نکرد، فقط شیر را از محل دقیق خود آگاه کرد.

شیر حتی یک ثانیه هم درنگ نکرد و فوراً به او هجوم آورد. خیلی طول نکشید که شیر نر بزرگ آن را پایین آورد، سپس مستقیماً به سمت گلوی گوزن یالدار رفت.

این مبارزه توجه برادر شیر را که با او در حال گشت زنی بود به خود جلب کرد. او به سرعت وارد شد و دو برادر از یک غذای آسان با هم لذت بردند.

وقتی شیر نر، یک گوزن یالدار خفته را پیدا می‌کند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج