adexo3
۱۴۲۵۸۸۸
۴۲۱
۴۲۱
پ

طرح راه‌اندازی شعبه کشف حجاب در دادگاه انقلاب

رئیس کل دادگستری کردستان با بیان اینکه اجرای طرح حجاب و عفاف باید به نحوی عمل شود که تقابلی بین مردم و ماموران نیروی انتظامی اتفاق نیفتد، اظهار کرد: شعبه اختصاصی ویژه پرونده‌های کشف حجاب در دادگاه انقلاب سنندج راه اندازی می شود.

ایسنا: رئیس کل دادگستری کردستان با بیان اینکه اجرای طرح حجاب و عفاف باید به نحوی عمل شود که تقابلی بین مردم و ماموران نیروی انتظامی اتفاق نیفتد، اظهار کرد: شعبه اختصاصی ویژه پرونده‌های کشف حجاب در دادگاه انقلاب سنندج راه اندازی می شود.

طرح راه‌اندازی شعبه کشف حجاب در دادگاه انقلاب

وی، با تاکید بر اینکه تذکر لسانی همراه با عطوفت و مهربانی و انجام امورات مردم، قطعا می‌تواند تاثیرگذاری بهتر و بیشتری داشته باشد، افزود: بخش عمده‌ای از افرادی که مرتکب هنجارشکنی می‌شوند زیر ۱۵ سال و ۱۸ سال بوده این انتظار را داریم که خانواده‌ها و معلمان مدارس در راستای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه همراهی کنند.

رئیس‌کل دادگستری کردستان، مرتکبین به اعمال بی‌حجابی را به سه دسته تقسیم کرد و گفت: دسته اول افرادی هستند که جاهلانه کشف حجاب می‌کنند که رویه اصلی ما در رابطه با این افراد، تذکر لسانی است، چرا که تربیت از یک گفت‌وگو صمیمانه شروع می‌شود و قطعا جواب می‌دهد.

حسینی، با اشاره به اینکه شناسایی افراد دسته دوم که علی‌رغم تذکرهای مختلف با نوع پوشش غیراسلامی در جامعه سعی دارند به نوعی بی‌حجابی و کشف حجاب را به فرهنگی در جامعه تبدیل کنند براساس قانون در حال انجام است، گفت: قطعا برای این افراد پرونده تشکیل و برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

به گفته وی، دسته سوم افرادی هستند که به نوعی سازمان یافته در این مسیر حرکت می‌کنند این افراد هم به دستگاه ذیربط شناسایی و برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج