adexo3
۱۴۲۵۹۸۱
۱۷ نظر
۱۳۸۰
۱۷ نظر
۱۳۸۰
پ

خیز بلند مرد نارمک‌نشین برای تصاحب پاستور

گزارش روزنامه آرمان ملی از احتمال کاندیداتوری احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری را بخوانید.

برترین‌ها: گزارش روزنامه آرمان ملی از احتمال کاندیداتوری احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری را بخوانید:

خیز بلند مرد نارمک‌نشین برای تصاحب پاستور

این روزها بحث‌های زیادی درباره کاندیداهای ریاست جمهوری مطرح است و اخبار قابل تامل که برخی از آنها تکراری هستند، به گوش می‌رسد مانند خبری که روز گذشته مبتنی بر تجمع برخی در مقابل منزل محمود احمدی‌نژاد برای درخواست از او جهت کاندیداتوری مطرح شد. دولت بهار منتسب به رئیس دولت‌های نهم و دهم نوشته بود: «جمعی از افرادی که خود را نماینده اقشار مختلف مردم قم معرفی می‌کردند، روز گذشته با اجتماع در برابر منزل دکتر احمدی‌نژاد، مصرانه از ایشان خواستند تا برای به سامان رساندن مشکلات و‌ شرایط سخت امروز کشور، خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهد و در انتخابات پیش‌رو، ثبت‌نام نماید.» فیلم منتشر شده نشان می‌دهد افراد حاضر در مقابل منزل محمود احمدی‌نژاد از انگشتان دو دست تجاوز نمی‌کند و همین موضوع حضور نمایندگان اقشار مختلف برای دعوت انتخاباتی از احمدی‌نژاد را با تردید مواجه کرده است.

مرد نارمک‌نشین به افرادی که در مقابل منزلش حضور داشتند، گفت: «دارم شرایط را بررسی می‌کنم و می‌سنجم که چه اقدامی به نفع کشور و مردم است و به صلاح ایران امروز است.» او افزوده که در حال «جمع‌بندی» است و نتیجه را اعلام خواهد کرد. احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: باید منتظر تحولات شیرینی در کشور باشیم » این اظهارات با تصمیم برای حضور بیش از عدم ثبت‌نام همخوانی دارد، اما ..

احمدی‌نژاد آماده حضور در انتخابات است و به‌نظر می‌رسد اگر انتخابات دوره چهاردهم به سبب شهادت رئیس جمهور به‌صورت زودهنگام برگزار نمی‌شد، او برای انتخابات 1404 برنامه‌ریزی کرده بود. مانند 24 فروردین سال گذشته که در مراسم تشییع و تدفین مرحوم محمد بقایی، پدر حمید بقایی حضور پیدا نکرد. این  در حالی است که او قبلا حامی بقایی بود چنانکه  وقتی سال 96 برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد، چنین گفت: «آقای بقایی ویژگی‌های خاصی دارد که ۹ ماه بازداشت شد و بر همگان معلوم شد که او فردی پاک است و دیدیم همه کسانی‌که به آقای بقایی تهمت زدند با زدن نامه عذرخواهی کردند.»

احمدی‌نژاد اظهار داشت: من با تمام توان در خدمت آقای بقایی به‌عنوان خدمتگزار مردم هستم؛ زندگی من و آقای بقایی و مشایی فدای مردم. حضور من هم فقط برای حمایت از آقای بقایی است. مقام معظم رهبری سفارش کردند که در انتخابات شرکت نکن من هم پذیرفتم، اما این یک توصیه بود، اما فشار و خواست اقشار مختلف بر من برای شرکت است؛ من بر تعهد اخلاقی خود هستم و تنها برای حمایت از آقای بقایی آمده‌ام.» از سوی دیگر نباید فراموش کرد یاران احمدی‌نژاد برای ورود به مجلس دوازدهم سیاست سکوت را در پیش گرفتند که شاید بخشی از برنامه انتخاباتی رئیس دولتشان بوده باشد.

به هر حال عبدالرضا مصری، نایب رئیس مجلس یازدهم و از وزرای احمدی‌نژاد نیز در مرحله دوم بالاخره رأی مردم کرمانشاه را گرفت و باردیگر حضورش در پارلمان را تمدید کرد. اما او تنها وزیر احمدی‌نژاد در پارلمان دوازدهم نیست و شمس‌الدین حسینی نیز از نمایندگان استان مازندران و حوزه انتخابیه رامسر است که بر نمایندگی مجلس همچنان تکیه خواهد زد. حمیدرضا حاجی‌بابایی هم، همچنان در مجمع نمایندگان استان همدان حضور خواهد داشت و مقصد اصلی رفت و آمدهای او بهارستان خواهد بود.

رضا تقی‌پور و نیکزاد نیز دیگر وزرای احمدی‌نژاد هستند که از حوزه‌های انتخابیه تهران و اردبیل در پارلمان دوازدهم حضور دارند. حضور این نمایندگان و احتمال ثبت‌نام احمدی‌نژاد برای انتخابات قابل تامل است. احمدی‌نژاد به چند کشور خارجی هم سفر کرد تا نامش درعرصه بین‌المللی زنده بماند که این امر هم می‌تواند سرفصل قسمتی از برنامه‌‌ریزی‌های احمدی‌نژاد برای حضور مجدد در پاستور باشد. در نهایت او به هیچیک از مراسم‌هایی نرفت که برای شهادت رئیسی وهمراهانش برگزار شد و دلیل آن را می‌توان تداوم چهره مرموز او برای انتخابات ریاست جمهوری دانست. او فقط در مراسم مجلس خبرگان با پیراهن سفید شرکت کرد.

دیروز بخش خبری ساعت 14 شبکه اول سیما و در گزارش مجلس ترحیم در حسینیه امام خمینی- محل ملاقات‌های عمومی رهبری- و با حضور ایشان در یادبود رئیس‌جمهوری فقید، تصویر حسن روحانی رئیس‌جمهوری پیشین در کنار علی لاریجانی رئیس سابق مجلس شورای اسلامی را پخش نکرد. ‌‌این در حالی است که تصویرمحمود احمدی‌نژاد دیگر رئیس جمهوری پیشین را نشان داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      درود برشرف احمدی نژاد

    • ناشناس

      درود

    • آ

      مغزهای جوان بیاریدکه جامعه پیشرفت کنه دلمان واسه یک ربس جمهورکت شلواری شیک تنگ شده😅

    • ناشناس

      این مرد دیگر در نارمک ساکن نیست.

    • ناشناس

      احمدی‌نژاد بهتر

    • ناشناس

      احمدی نژاد شما دیگر محبوبیتی ندارید زحمت به خود ندهید دیگرمردم فریب شمارا نخواهند خورد پس سرمای خود بنشین

    • شاهرخ

      احمدی نژاد دیگه محبوبیت قبلو نداره

    • ناشناس

      پیرشده

    • ناشناس

      ریس جمهورپیرنباشه

    • ناشناس

      زنده باد،مردی خواهدآمدکه ایران منتظراوست،دکترهمه دل شکسته ها

    • ناشناس

      احمدی نجات

    • ناشناس

      احمدی نژاد خوبه حداقل برای مردم خانه ساخت بقیه فقط شعار دادند ،

    • ناشناس

      محمود دوست داریم ،

    • ناشناس

      تا کور شود هر آنکه نتواند دید!!!

    • ناشناس

      سلام و رحمت بر تو باد ای سالار ما منتظر تو هستیم ،

    • ناشناس

      خدا دکتر احمدی نژاد را در پناه خودت بسلامت دار ،

    • ناشناس

      هنوز وارد منزلی که تو برای من فقیر ساختی وارد میشوم برای سلامتی تو صلوات میفرستم ،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج