adexo3
۱۴۲۶۰۹۷
۳۲۰۲
۳۲۰۲
پ

۵ سریال برتر ژاپنی در سال ۲۰۲۴ که نباید از دست بدهید

با افزایش تدریجی علاقه به درام‌های ژاپنی در سراسر دنیا، ما هم در اینجا فهرستی از پنج سریال برتر ژاپنی را که در سال ۲۰۲۴ عرضه شده‌اند یا در ماه‌های آینده عرضه خواهند شد برای شما آماده کرده‌ایم.

فرادید: طبق گزارش‌ها، محتوای ژاپنی در پلتفرم نتفلیکس اخیرا بعد از محتواهای کره‌ای و اسپانیایی در رتبه‌ی سوم پربیننده‌ترین محتوای غیرانگلیسی قرار گرفته است.

در حالی که شاید خیلی از ما بلافاصله ذهنمان به سراغ انیمه‌های محبوب یک سال اخیر برود، اما از سریال‌های لایواکشن ژاپنی هم نباید غافل شد. سریال‌هایی مثل «شوگان» و «خانۀ نینجاها» به همراه عناوین دیگر، اخیرا به شکلی هیجان‌انگیز مخاطبان را مجذوب خود کرده‌اند.

با وجود تعداد کمِ درام‌های ژاپنی در سال ۲۰۲۴، این سریال‌ها با فیلمبرداری باکیفیت، شخصیت‌های جذاب و داستان‌های بسیار جالبی که ارائه می‌دهند می‌توانند برای اغلب سلیقه‌ها راضی‌کننده باشند.

ملکه‌ی شرورها (The Queen of Villains)

5 سریال برتر ژاپنی در سال 2024 که نباید از دست بدهید

خلاصه: دامپ ماتسوموتو همیشه آرزوی تبدیل شدن به یک کشتی‌گیر حرفه‌ای موفق در جامعۀ ورزشی تحت سلطه‌ی مردان را داشته است. در دهه ۸۰ میلادی، او به مشهورترین و محبوب‌ترین کشتی‌گیر زن ژاپن تبدیل شد. این سریال یک درام بیوگرافی مهیج است که سختی‌های شخصی و دنیای حرفه‌ای دامپ ماتسوموتو را به روی مخاطبان باز می‌کند.

درباره‌ی سریال: یکی از مهم‌ترین خطوط داستانی که باید در این درام ژاپنی منتظر آن باشید، رقابت بین ماتسوموتو و گروه کراش گالز (شامل ناگایو چیگوسا و لاینس آسکا) است. همچنین، نگاه‌ها بهYuriyan Retriever  دوخته شده است است؛ یک کمدین محبوب ژاپنی که نقش ماتسوموتو را بازی می‌کند.

شیادان توکیو (Tokyo Swindlers)

5 سریال برتر ژاپنی در سال 2024 که نباید از دست بدهید

خلاصه: گروهی از کلاهبرداران با فریب‌کاری مبالغ هنگفتی را در بازار املاک و مستغلات به جیب می‌زنند. با توجه به ارزش چند میلیون دلاری این زمین‌ها، نبرد بین فریب و حقیقت شدیدتر می‌شود و با تلاش کارآگاهان برای کشف مغز متفکر پشت این ماجرا، همچنان افراد بیشتری فریب می‌خورند.

درباره‌ی سریال: این سریال بر اساس پرفروش‌ترین کتاب با همین عنوان، نوشته‌ی کو شینجو، ساخته شده است.

فراتر از خداحافظی (Beyond Goodbye)

5 سریال برتر ژاپنی در سال 2024 که نباید از دست بدهید

خلاصه: زندگی سائه‌کو در مهم‌ترین روز زندگی‌اش به هم می‌ریزد؛ در روز ازدواج او با نامزدش یوسوکه، نامزدش در تصادف رانندگی جان خود را از دست می‌دهد.سائه‌کو با روحی ویران نسبت به محیط اطرافش بی‌تفاوت می‌شود تا اینکه چند ماه بعد به طور اتفاقی ناروسه را می‌بیند و ارتباطی ناشناخته را با او احساس می‌کند. چیزی که او هنوز نمی‌داند این است که ناروسه در یک عمل پیوند قلب، قلب یوسوکه را دریافت کرده است.

درباره‌ی سریال: طبق گفته‌ی نتفلیکس، این درام ژاپنی محصول سال ۲۰۲۴ توسط یوشیکازو اوکادا نوشته شده است که به خاطر «آثار درام عمیق و عاطفی‌اش در بین مخاطبان ژاپنی» شناخته می‌شود.

ناشناس رمانتیک (Romantic Anonymous)

5 سریال برتر ژاپنی در سال 2024 که نباید از دست بدهید

خلاصه: یک شکلات‌ساز خجالتی اما باهوش، شغلی در یک کارخانه‌ی شکلات‌سازی کوچک پیدا می‌کند. اضطراب اجتماعی او کارش را کمی دشوار می‌کند، اما با علاقمند شدن تدریجی او به فردی که درست شبیه خودش است، اوضاع به سمت کمدی پیش می‌رود. این سریال بازسازی فیلم فرانسوی-بلژیکی «ناشناس رمانتیک» محصول ۲۰۱۰ ساخته‌ی ژان-پیر آمریس است.

درباره‌ی سریال: این سریال به لطف بازیگران فوق‌ستاره‌اش، یک مورد هیجان‌انگیز در فهرست درام‌های ژاپنی در سال ۲۰۲۴ است. هان هیو-جو بازیگر کره‌ای مشهور که در سریال «دونگ‌یی» نقش شخصیت اصلی را بازی کرده در این سریال نقش‌آفرینی کرده است.

خاندان نینجاها (House of Ninjas)

5 سریال برتر ژاپنی در سال 2024 که نباید از دست بدهید

خلاصه: یک خانواده‌ی نینجایی که زندگی عادی دارند، ناگهان وارد موقعیتی بحرانی می‌شوند. آن‌ها سال‌هاست مهارت‌های نینجایی خود را کنار گذاشته‌اند اما اکنون باید برای مبارزه با تهدیدهای جدید، زندگی پنهانی‌شان را آشکار کنند.

درباره‌ی سریال: خانه‌ی نینجاها در تاریخ ۱۵ فوریه از طریق نتفلیکس منتشر شد و امتیاز ۸۹ درصدی از مخاطبان را در راتن تومیتوز و امتیاز ۷.۲ را در IMDb دریافت کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج