adexo3
۱۴۲۹۰
۱۲ نظر
۵۰۰۷
۱۲ نظر
۵۰۰۷
پ

حرکت غیر اخلاقی شوهر برای آزار زن

زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم برای اینکه ارتباط من با برادرم قطع شود، او را معتاد و با زندگی‌اش بازی کرد؛ در حال حاضر دیگر تحمل زندگی در کنار او را ندارم.

زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم برای اینکه ارتباط من با برادرم قطع شود، او را معتاد و با زندگی‌اش بازی کرد؛ در حال حاضر دیگر تحمل زندگی در کنار او را ندارم.

زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی شعبه ۲۴۵ این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این زن در حضور قاضی این شعبه بیان کرد: درست است که شوهرم خودش معتاد نیست ولی برادرم را معتاد کرده و من نمی‌‌توانم در کنارش به زندگی ادامه دهم.

وی با اشاره به اینکه حدود ۵ سال از زندگی مشترک‌مان می‌گذرد و یک فرزند داریم، افزود: شوهرم می‌دانست که من روی تک برادرم حساسم و به او وابسته‌ام به همین دلیل او را برای مصرف مواد مخدر وسوسه کرد و در حال حاضر برادرم معتاد است.

زن گفت: از زمانی که برادرم معتاد شده من دیگر با او ارتباطی ندارم و شوهرم مهربان‌تر شده و زندگی‌مان نیز بهتر شده است ولی من شوهرم را نمی‌بخشم و طلاق می‌خواهم.

وی عنوان کرد: درست است که در حال حاضر هیچ مشکلی در زندگی زناشویی خود نداریم ولی چون می‌دانم که شوهرم برای قطع رابطه من با برادرم با زندگی او بازی کرده نمی‌توانم در کنارش به زندگی ادامه دهم.

زن در ادامه گفت: مهریه‌ام ۲۰۰ سکه بهار آزادی است و تمام آن را به شوهرم می‌بخشم تا از او جدا شوم؛ حداقل با جدایی متوجه می‌شوم در کنار شخصی که زندگی برادرم را نابود کرده زندگی نمی‌کنم.

وی افزود: شوهرم کارمند یک شرکت است و وضع مالی نسبتاً خوبی دارد و می‌تواند مهریه‌ام را نیز بپردازد ولی من نمی‌خواهم چون نباید او بهانه‌ای برای جدا نشدن داشته باشد.

زن عنوان کرد: نمی‌دانم شوهرم چه طور درباره معتاد شدن برادرم دچار عذاب وجدان می‌‌شود ولی من زجر می‌کشم چون برادرم هر روز مقدار مصرفش بالا رفته و حتی زنش به همین دلیل از او جدا شده است.

وی در انتها افزود: شوهرم زندگی برادرم را نابود کرده و من نمی‌توانم در کنارش زندگی کنم؛ در حقیقت باید از او جدا شده و حضانت فرزندم را برعهده بگیرم.

قاضی این شعبه بعد از صحبت‌های زن، رسیدگی به جلسه را با اصرار زن به روزی دیگر با حضور مرد موکول کرد.

منبع: فارس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

حرکت غیر اخلاقی شوهر برای آزار زن


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • marmar

      اوااااااااااا
      مردک..........
      دیوانه............
      این چه کاری بود که کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      خدا شفات بده!!!!!!!!!!

    • موونا

      چه آقایونی پیدا میشن!!!
      براوووووووو

    • فاران

      یک تصمیم نابخردانه چند خانواده را از هم پاشید ، مرد معتاد شده - همسرش از او طلاق گرفته و رفته - اینم که میخواد طلاق بگیره و بره - مرده هم حتما " پی سوژه دیگری میره و ...

    • Vahid

      اين مسخره ترين دليله واسه تقا ضا ى طلاق . تو كت من يكي نميره.كأسه اي زير نيم كاسه اين خانومه. فرضا كه شوهر اينكارو كرده باشه باز هم زن مقصره.زن خوب حتي اكه شوهرش هم معتاد بشه سعي ميكنه كمك كنه وكم بيدا ميشه فورا طلاق بكيره اين خانوم داداشش معتاد شده ميكه تقصير شوهرمه طلاق ميخوام من جلى قاضي بودم مينداختمش بيرون. مسخره

    • عسل

      مگه داداشش بچه بوده بچه ی این خانم چه گناهی داره؟

    • مارال

      نمی تونید بی انصاف باشین باید خودتون رو جای اون زن بگذراید من که عذاب وجدان می گرفتم که شریک زندگیم با برادرم این کارو کرده اره برادرم بچه نبوده زن داشته اما خودتون تا حالا فیلم ندیدید که از چه راه هایی که طرف نفهمه مبتلا میشه و بعد می فهمه که خیلی دیره نه منم بودم جدا میشدم که بچه ام کنار این طور پدری بزرگ نشه رههای جلب محبت بهتری هم پیدا میشه این چه کاریهمگه خود این مرد خواهرشو دوست نداره این دلیل معتاد کردنش واقعا خنده داره این مرد مریضه بیشتر از یه زن به یک دکتر احتیاج داره

    • manuchehr

      سلام -خیلی خیلی کار زشتیه که کسی بخواد کسی رو معتاد کنه حالا حتی اگر هم دشمنش باشه-

    • حمید 2

      با vahidجان موافقم .. اخه خانوم عزیز داداشت مگه بچه است که گول خورده این نشون میده خانمه شوهر شو دوست نداشته و به یه بهونه ی میخاد از شوهرش طلاق بگیره

    • بدون نام

      marmar jan sharmande vali khaheshan mishe enghadr eva eva nakoni haalam bad shod....

    • re

      وای از این خانمهایی که تک داداش دارن! ببین با مرده چیکار کرده که حاضر شده یه همچین کار پستی بکنه! البته هیچکی تا خودش نخواد معتاد نمیشه!
      نتیجه کلی: همشون تا حدودی مقصرن! همه رو تقصیر یه نفر نندازیم.

    • Vahid

      ببينيد دوستان اول اينكه اون خانوم نبايد تا اين حد به برادر وأبسته بشه كه شوهر ناراحت بشه البته ما كه نميدونيم قصه جيه ولي اعتياد برادر باعث ميشه اين خانوم بيشتر به برادر واسه نجاتش توجه كنه . و اون مرد هم حتما اينو ميدونه.اما اكه منطقي باشيم مي بذيريم خانومايي كه شوهر و زندكيشونو دوس دارند اينكه متهمه به اعتياد ديكري ولي حتي اكه خود شوهر هم الوجه بشه مردونه به كمك شوهرشون ميان نه اينكه .....حالا شما بكين اينكار اين خانوم ثابت نميكنه در ابتداي امر هم حق با مرد بوده؟جون همينطوري كه الان داداش مهمتر بوده قبلا هم همين داستان بوده.به هر حال كار اين به اصطلاح خانوم محترم بو ميده و كلكي تو كارشه.ادم نسبت به شوهر و بجه و زندكيش اين همه بي توجه؟خوب مي رفت با خانداداشش زندكي ميكرد ديكه

    • queen

      من به برادرم دارم که نفسمه اگه شوهرم این کارو بکنه که عرضه اش رو نداره نمیرم طلاق بگیرم می کشتمش که عبرت مردا بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج