اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۳۰۲۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

روحانی مسئول اظهارات دیگران نیست

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، سفر رییس‌جمهور به نیویورک برای شرکت در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل را در ارتقای جایگاه کشور موثر دانست و با اشاره به اظهارات کامرون علیه ایران، گفت که رییس‌جمهور مسئول اظهارات دیگران نیست.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، سفر رییس‌جمهور به نیویورک برای شرکت در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل را در ارتقای جایگاه کشور موثر دانست و با اشاره به اظهارات کامرون علیه ایران، گفت که رییس‌جمهور مسئول اظهارات دیگران نیست.

جواد جهانگیرزاده اظهار کرد: ماهیت سفر نیویورک، بین‌المللی است و نمی‌توان دستاوردهای اینگونه سفر را به موارد خاصی محدود کرد یا انتظار داشت که این سفر دستاورد اقتصادی داشته باشد.

وی افزود: طبیعی است از یک سفر بین‌المللی انتظار می‌رود که جایگاه کشور در عرصه بین‌الملل بهبود یابد که من از این جهت سفر آقای روحانی را مفید و موثر می‌بینم.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری مذاکرات هسته‌ای در نیویورک در زمان حضور رییس‌جمهور برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل، گفت: حضور رییس‌جمهور در نیویورک به فاصله چند قدم از مذاکره‌کنندگان هسته‌ای مفید است چرا که اگر آنها بخواهند به توافقی برسند باید نظر رییس‌جمهور را اخذ کنند و در این شرایط رییس‌جمهور در دسترس است و تصمیمات به سرعت اتخاذ می‌شود.

جهانگیرزاده ادامه داد: من مجموعه مذاکرات صورت گرفته در نیویورک را مفید و موثر دیدم و معتقدم سخنان رییس‌جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل نیز که مستند و مبتنی بر واقعیت‌ها بود در ارتقای جایگاه جمهوری اسلامی موثر بوده است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش ایران برای ایجاد ارتباط با دنیا، گفت: انتظار از یک سفر بین‌المللی ایجاد فضای مطلوب برای توسعه و افزایش همکاری‌هاست که سفر آقای روحانی از این جهت مثبت بوده است.

این نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به اظهارات کامرون علیه ایران در مجمع عمومی سازمان ملل و پس از دیدار با رییس‌جمهور کشورمان، تاکید کرد: رییس‌جمهور مسئول اظهارات دیگران نیست. متاسفانه سخنان نخست‌وزیر انگلیس تنها شرایط را برای افزایش همکاری‌ها بین ایران و انگلیس تنگ کرد و البته جمهوری اسلامی از رییس مجلس تا مسئولین وزارت خارجه هم واکنش مناسبی به آن نشان دادند.

وی در پایان گفت: قرار نیست چوب اظهارات دیگران را کسان دیگری بخورند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج