adexo3
۱۴۳۴۶
۱۴ نظر
۵۵۱۳
۱۴ نظر
۵۵۱۳
پ

مردی که دو دخترش را زنده زنده سوزاند...

رسیدگی به پرونده قتل دو دختر به دست پدرشان در حالی ادامه دارد که مادر کودکان، اعتیاد شوهرش به ماده مخدر شیشه را تکذیب کرد و مدعی شد همسرش در کمال سلامت برای قتل فرزندانش نقشه کشید.

رسیدگی به پرونده قتل دو دختر به دست پدرشان در حالی ادامه دارد که مادر کودکان، اعتیاد شوهرش به ماده مخدر شیشه را تکذیب کرد و مدعی شد همسرش در کمال سلامت برای قتل فرزندانش نقشه کشید.

در این حادثه که روز شنبه دوم آذر در خیابان شهید نعیمی منطقه قلعه‌مرغی رخ داد،‌ مردی ۴۷ ساله به نام احمد در غیاب همسرش دو دختر هشت و ۹ ساله‌اش به نام‌های مبینا و بیتا را به اتاق خواب خانه برد و سپس در حالی که یک گالن در دست داشت دورتادور اتاق خواب را بنزین پاشید و با قرار دادن جسم سنگینی پشت در اتاق راه فرار دخترانش را بست.

مرد میانسال در ادامه با دستانش یکی از دختران و با پاهایش دختر دیگر را گرفت و کبریت را کشید. در پی این حادثه، هر سه نفر دچار صددرصد سوختگی شدند و جان باختند.

پس از آن پلیس و بازپرس جنایی وارد عمل شدند و رییس کلانتری ابوذر اعتیاد مرد به ماده مخدر شیشه را عامل اصلی این جنایت جنون‌آمیز دانست اما مادر مبینا و تینا اعتیاد شوهرش را تکذیب کرد.

زن داغدار که همچنان پیگیر پرونده مرگ دخترانش است گفت: «من و احمد ۱۳ سال قبل ازدواج کردیم و خانواده‌هایمان با این وصلت موافق بودند. اوایل مشکلی وجود نداشت اما شوهرم به‌شدت تحت تاثیر خانواده به ویژه خواهرانش بود و دخالت‌های آنها در زندگی ما مشکل به وجود آورد.»

این زن ادامه داد: «شوهرم آن زمان در یک شرکت کار می‌کرد اما تعدیل شد و بعد از آن دیگر سر کار نرفت حتی چند بار خودم برایش موقعیت شغلی فراهم کردم ولی حاضر نشد کار کند و از آن به بعد من هزینه زندگی‌مان را تامین می‌کردم. مشکل بزرگ‌تر این بود که شوهرم توقع داشت تمام حقوقم را به او بدهم تا وی آن مبلغ را در اختیار خانواده خودش قرار بدهد.»

به گفته مادر دو کودک اختلافات خانوادگی همچنان ادامه داشت تا اینکه سال گذشته احمد با چاقو به وی حمله و او را مضروب کرد. پس از آن زن جوان تصمیم گرفت از شوهرش جدا شود.

او در این‌باره توضیح داد: «من به دادگاه خانواده رفتم و دادخواست طلاق دادم اما قاضی به من گفت چون شوهرم معتاد نیست نمی‌تواند حضانت بچه‌ها را به من بدهد و دخترانم باید نزد پدرشان بمانند. من نمی‌خواستم این اتفاق بیفتد برای همین هم از پیگیری پرونده طلاق منصرف شدم.

اگر آن موقع حضانت بچه‌ها به من داده می‌شد این اتفاق نمی‌افتد. شوهرم از خودش اختیار و قدرت عمل نداشت و مطیع محض خانواده‌اش بود و این مساله روز‌به‌روز زندگی را برای من و دخترانم سخت‌ و تلخ‌تر می‌کرد و کاری از دستم برنمی‌آمد.»

این زن در ادامه اظهاراتش وقایع شب قبل از قتل را توضیح داد و گفت: «شوهرم یک موتورسیکلت داشت. او شب قبل از قتل موتورش را به همراه مدارک شناسایی و کارت عابربانکی که یارانه‌هایمان به آن واریز می‌شد به همراه رمز کارت به خانواده خودش تحویل داد و بعد به خانه برگشت. همین نشان می‌دهد او از قبل برای کشتن بچه‌ها برنامه داشت.

احمد نه جنون داشت و نه معتاد بود او فقط به دلیل مشکلات خانوادگی این کار را انجام داد و من پرونده را تا آخر پیگیری می‌کنم. دو دخترم بی‌گناه جان باختند. مرگ در آتش و زنده‌زنده سوختن به حدی دردناک است که اصلا نمی‌شود آن را توصیف کرد. من واقعا برای افرادی که مسبب این حادثه شده‌اند متاسف هستم. هیچ‌کس از درد من خبر ندارد و من هم تا آخر موضوع را دنبال می‌کنم.»

منبع: شرق

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

مردی که دو دخترش را زنده زنده سوزاند...


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • !

      صد بار که یه خبرو نمیزنن حتی خوندنش هم عذابه

    • marmar

      وااااااااااااااای خدا !!!!!!!!!!!!!
      یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      آخه تو مگه آدم نیستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      سالم بودی و یک همچین حماقتی رو مرتکب شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • saha

        طرف مرده غایب خطابش کن

    • m.n

      چرا دنیا اینطوری شده چرا اینقدر بی رحم حتی پدر دیگه به فرزنداش رحم نمیکنه ؟ ادما دیگه واسه هیچ چیزی ارزش قائل نمیشن . خدایا ما ادما داریم چیکار میکنیم

    • حمید 2

      دلم آتیش گرفت !! این حیون رو باید آتیش زد و خاکسترش رو از کره ی زمین بیرون ریخت

      پاسخ ها

      • مينا

        حميدآقااين حيون خودش آتيش گرفته ومرده ديگه چه جوري آتيشش بزنن؟ ازاون حرفهابود

      • فاران

        حمید جان ، چی گفتی ؟؟؟
        بنده خدا که جزغاله شد !!!

      • حمید 2

        مینا جون و فاران جوون ! از تون عذر می خوام من موقع تایپ کردن نظرم داشتم با تلفن همراه م صحبت می کردم متوجه نشدم چی نوشتم معذرت می خوام ببخشید

      • Saeed

        hamid2 age delet hanoooz roshane z bezanam atish neshony???rasty to mobail dary????ma nadarim!!!khosh be halet...

    • niloufar

      akheeeey akhe marde ahmagh khodet mikhay bemiri darak ba on 2ta bache chikar dari vaaaaaaay khoda

    • فاران

      ما نفهمیدیم سالم بود یا معتاد ؟؟
      بازپرس و پلیس جنایی میگه معتاده ، زنه هم میگه نه سالمه .
      11
      ازمعتاد که این کارا بعید نیست .
      اما اگه سالم بوده که چه عرض کنم ، سالم نبوده روانی بوده !!

      پاسخ ها

      • Saeed

        faran boro ye chorty bezan be khodet biay...mese inke shok matlab vasat ziad bode

    • PARASTOO

      IN TAGHSIRE PEDARE NIST IN MARD AZ LAHAZE RAVANSHENASY DOCHARE TAVAHOM SHODE DAR ZEMN INJA KHOLASE GOFTAN MAN GHABLAN IN PARVANDERO MOROR BAKHANEVADEYE TARAF HAM HARF ZADAM

    • بدون نام

      همتون غلط کردین ندونسته حرف زدین بابامرگ برای همه هست فکراون دنیای خودتون باشین چقدرراهت ندونسته باچند تاحرف خاله زنکی قضاوت میکونین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج