اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۳۵۳۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

دو خواننده جدید برای «بعضیا» خواندند

دو خواننده جوان موسیقی پاپ با آغاز مجموعه تلویزیونی «بعضیا» به تهیه کنندگی سید علی ضیاء تازه ترین تجربه خود در عرصه تیتراژخوانی را به مخاطبان ارائه دادند.

خبرگزاری مهر: دو خواننده جوان موسیقی پاپ با آغاز مجموعه تلویزیونی «بعضیا» به تهیه کنندگی سید علی ضیاء تازه ترین تجربه خود در عرصه تیتراژخوانی را به مخاطبان ارائه دادند.

سامان جلیلی با تیتراژ اولیه برنامه «بعضیا» که پخش آن به تازگی از شبکه سه آغاز شده است نخستین تیتراژخوانی خود در تلویزیون را تجربه کرد. این ترانه با مطلع «چشمان تو...» سروده شهرام جلیلی، با آهنگسازی سامان جلیلی و تنظیم معین راهبر ساخته شده است.

ضمن اینکه تیتراژ پایانی این برنامه نیز با مطلع «دستامو سخت می‌گیری» سروده پویان بوترابی است و خوانندگی و تنظیم آن با معین راهبر است.

سیدعلی ضیاء از روز شنبه ۱۲ مهرماه با تهیه‌کنندگی و اجرای «بعضیا» بار دیگر در تلویزیون حضور پیدا کرد که در اولین قسمت از این برنامه میزبان اکبر عبدی بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر بود.

شبکه سوم سیما پس از ۱۰ سال که از پخش آخرین برنامه تاک شو یا اصطلاحا گفتگومحور شبانه در آن می‌گذرد، از روز شنبه ۱۲ مهرماه به مناسبت اعیاد قربان تا غدیر پخش تاک‌شو جدید خود با نام «بعضیا» را آغاز کرد.

این در حالی است که نخستین قسمت این برنامه با تهیه‌کنندگی و اجرای سیدعلی ضیاء یکشنبه ۱۳ مهرماه نیز این برنامه پخش شد و در ادامه با فاصله‌ای یک روزه در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۵ و ۱۶ مهرماه نیز ادامه خواهد داشت.

این برنامه شنبه و یکشنبه ۱۹ و ۲۰ مهرماه نیز در آستانه عید غدیر روی آنتن می‌رود و میزبان مهمانانی از جمله بازیگران، ورزشکاران، مسئولان و چهره‌های مطرح بسیاری است که به استودیوی پخش خواهند آمد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج