۱۴۳۵۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آغاز فعالیت پلیس افتخاری از امروز

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: از امروز فعالیت پلیس افتخاری در کنار سایر پلیس‌ها در حوزه‌های مختلف مانند کلانتری و پاسگاه آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: از امروز فعالیت پلیس افتخاری در کنار سایر پلیس‌ها در حوزه‌های مختلف مانند کلانتری و پاسگاه آغاز می‌شود.

سردار تقی مهری در حاشیه برگزاری دومین گردهمایی فرماندهان و کارکنان یگان حفاظت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پلیس افتخاری برای مشارکت مردمی به منظور ایجاد امنیت در کشور فعالیت می‌کند.

وی افزود: پلیس افتخاری بر اساس قانون استخدامی نیروی انتظامی در دستور کار قرار گرفته و یک پلیس مردمی است و شامل افرادی می‌شود که داوطلبانه حاضر به همکاری با نیروی انتظامی شده‌اند و ناجا این افراد را سازماندهی می‌کند و به آنان آموزش می‌دهد. پلیس افتخاری نقش مهمی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌تواند ایفا کند.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در ادامه گفت: اقدام خاص پلیس پیشگیری که شامل پلیس فرودگاه‌ها، راه آهن، کلانتری و غیره می‌شود حفاظتی و مراقبتی است. یکی از برجسته ترین کارها مشارکت مردم در برقراری نظم و امنیت از سوی خود این افراد است و در حال حاضر حدود ۴۰ هزار نگهبان محله اعم از زن و مرد در سطح کشور در مراکزی مانند مجتمع‌های مسکونی، تجاری و درمانی فعالیت می‌کنند و از آنها برای برقراری نظم و امنیت در سازمانها و دستگاه‌های دولتی بهره برده می‌شود.

مهری اجرای طرح مدیریت کیفیت در سطح کلانتری‌ها را موضوع بسیار مهمی دانست و اظهار کرد:‌ این طرح در چند سال اخیر در نیروی انتظامی آغاز شده و باعث اصلاح برخی فرآیندها شده است که این طرح شامل موضوعاتی مانند تکریم ارباب رجوع می‌شود.

مهری در پایان گفت: یکی از کارهای برجسته انجام شده ایجاد دایره مشاوره و مددکاری در سطح کشور است و حدود ۷۰ درصد از پرونده‌های اختلافات خانوادگی و نزاع به کمک این مشاوران به سازش تبدیل شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج