اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۳۵۶۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

«دیوید کامرون» به دنبال «جان جهادی» سلاخ!

نخست‌وزیر انگلیس از روسای سرویس‌های جاسوسی کشورش درخواست کرد تا «جان جهادی»، جلاد داعش را پیدا کنند تا بدین ترتیب دیوید کامرون نیروهای ویژه را برای دستگیری و یا کشتن وی اعزام کند.

خبرگزاری ایسنا: نخست‌وزیر انگلیس از روسای سرویس‌های جاسوسی کشورش درخواست کرد تا «جان جهادی»، جلاد داعش را پیدا کنند تا بدین ترتیب دیوید کامرون نیروهای ویژه را برای دستگیری و یا کشتن وی اعزام کند.

پایگاه خبری پی‌.تی‌.آی نوشت؛ دیوید کامرون، نخست‌وزیر انگلیس تلاش‌ها برای شناسایی قاتل آلن هنینگ،‌ امدادرسان انگلیسی را که اخیرا توسط «جان جهادی»، جلاد داعش سر بریده شد، را خواستار شد. این جلاد داعش با لهجه انگلیسی صحبت می‌کند و در ویدیوهایی که از قربانیان منتشر می‌کند، علیه دولت‌های غربی سخن می‌گوید.

«دیوید کامرون» به دنبال «جان جهادی» سلاخ!

کامرون روسای MI۵, MI۶ و GCHQ را که از آژانس‌های اصلی جاسوسی انگلیس هستند، احضار کرد و به آنها گفت که اطلاعاتی را از اهداف داعش برای نیروهای ویژه فراهم کنند که شامل ربایندگان داعش نیز بشود.

این دیدار پس از آن انجام شد که گروه تروریستی داعش ویدیوی سر بریدن هنینگ ۴۷ ساله را که یک راننده تاکسی بود، منتشر کرد. بستگان هنینگ دولت انگلیس را به کم کاری در نجات جان آلن هنینگ متهم کرده‌اند.

روزنامه ساندی تلگراف گزارش داد که روسای اطلاعاتی انگلیس اطلاعاتی را درباره این تروریست‌ها که گروگان‌هایی در اختیار دارند، به دیوید کامرون دادند.

آلن هنینگ چند دقیقه پس از آنکه خودروی حامل کمک‌هایش در ماه دسامبر وارد سوریه شد، به گروگان گرفته شد. وی چهارمین گروگانی بود که از اوایل اوت توسط داعش کشته شد. پیش از وی دو روزنامه‌نگار آمریکایی و یک امدادرسان انگلیسی دیگر سر بریده شده بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج