۱۴۴۳۴
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

ارتباط نامشروع ۳ زن به نفع اوباما + عکس

نامزد سیه چرده جمهوریخواهان آمریکا برای رقابت های ریاست جمهوری، روزگار چندان خوبی را ندارد و پس از آنکه دو زن وی را متهم به فساد اخلاقی کردند شب گذشته یک زن دیگر با ظاهر شدن در برابر دوربین های تلویزیونی اعلام کرد : ۱۳ سال با "کاین" رابطه نامشروع داشتم .

نامزد سیه چرده جمهوریخواهان آمریکا برای رقابت های ریاست جمهوری، روزگار چندان خوبی را ندارد و پس از آنکه دو زن وی را متهم به فساد اخلاقی کردند شب گذشته یک زن دیگر با ظاهر شدن در برابر دوربین های تلویزیونی اعلام کرد : ۱۳ سال با "کاین" رابطه نامشروع داشتم .

شب گذشته شبکه ۵ فاکس نیوز آتالانتا مصاحبه ای با یک زن به نام "گینجر وایت" را پخش کرد که اظهارات این زن می تواند ضربه محکم دیگری بر "هرمان کاین" برای از دور خارج کردن او از رقابت با سایر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باشد.
ارتباط نامشروع 3 زن به نفع اوباما + عکس

گینجر وایت در این مصاحبه گفت : این یک امر پیچیده نیست. می دانستم که کاین یک مرد متاهل است و همچنین از این موضوع نیز آگاه بودم که در یک رابطه نامناسب قرار گرفته ام. من ۱۳ سال با کاین رابطه داشتم و این رابطه هشت ماه قبل یعنی زمانی که کاین از نامزدی خود برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سخن گفت به پایان رسید.

کاین که تا چندی قبل درصدر نامزدهای جمهوریخواهان آمریکا برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده بود از یک ماه قبل و پس از مطرح شدن اتهامات فساد اخلاقیش به یکباره سقوط کرد و جای خود را به "نیوت گینگریچ" داد.

سقوط کاین در حالی رخ داد که جمهوریخواهان وی را به دلیل سیاه پوست بودنش به عنوان رقیبی سرسخت برای "باراک اوباما" ارزیابی کرده بودند.

اما پس از پخش مصاحبه گینجر وایت، هرمان کاین در شبکه خبری سی.ان.ان ظاهر شد و گفته های وی را رد کرد و گفت : من این زن را می شناسم اما ما هیچگاه رابطه جنسی با هم نداشته ایم.

اظهارات گینجر وایت درباره داشتن رابطه نامشروع با هرمان کاین در حالی صورت می گیرد که در یک ماه اخیر دو زن دیگر نیز چنین اظهاراتی را علیه وی داشته اند.

ارتباط نامشروع 3 زن به نفع اوباما + عکس

در مورد اول، زنی به نام "شارون بیالک" در برابررخبرنگاران ظاهر شد و عنوان داشت که کاین ۱۴ سال قبل وی را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است.

اظهارات بیالک پس از آن ایراد شد که شایعاتی در رسانه های آمریکایی در رابطه با فساد اخلاقی کاین منتشر شده بود اما این نامزد انتخاباتی تمامی این شایعات را ردکرده بود.

بیالک انگیزه خود را از ظاهر شدن در مقابل دوربین، سخنان کاین که گفته بود "این زنان نمی توانند با من روبرو شوند" عنوان کرده است. بیالک عنوان داشته که هرمان کاین با بهانه کمک برای پیدا کردن شغل به او نزدیک شده است.

این زن در مصاحبه خود اعلام کرده که در سال ۱۹۹۷ برای پیدا کردن شغل مناسب با کاین آشنا شده و در جولای همان سال کاین او را به واشنگتن دعوت کرده و پس از صرف قهوه با وی عازم یک دفتر کار شده اند که ناگهان کاین در داخل خودرو به وی حمله ور شده است.

ارتباط نامشروع 3 زن به نفع اوباما + عکس

پس از شارون بیالک، یک زن دیگر نیز در برابر خبرنگاران ظاهر شد و اتهامات مشابهی را علیه کاین مطرح کرد. این زن دوم "کارن کراشار" نام داشت. کراشار سخنگوی سازمان مهاجرت و تابعیت آمریکا در سال ۲۰۰۲ بود و هرمان کاین نیز سابقه کار در این سازمان دارد و البته در سال ۱۹۹۹ به فعالیت خود در آن پایان داده است.

کراشار پس از خروج کاین از این موسسه شکایتی را علیه وی مطرح کرد بود و اکنون مجددا پیگیر شکایت چند سال قبل خود شده است. شکایت کراشار مربوط به اواخر سال ۱۹۹۹ و زمانی است که او به دلیل تصادف شدید درخواست کار در منزل را کرده بود اما روسای وی در پاسخ وی یک نامه الکترونیکی ( ایمیل ) را برای او ارسال کرده اند که این نامه حاوی نکات جنسی بوده است.

ارتباط نامشروع 3 زن به نفع اوباما + عکس

در بخشی از این نامه الکترونیکی مردان و زنان به دستگاه رایانه تشبیه شده و آمده است : مردان شبیه رایانه هستند چون برای جلب توجه آنها باید آنها را روشن کرد و زنان نیز همانند رایانه هستند چون کوچکترین اشتباه شما در حافظه بلند مدت آنها باقی می ماند.

با این حساب پی بینی می شود که کاین دیگر شانس چندانی برای تبدیل شدن به نامزد شماره یک جمهوریخواهان آمریکا در انتخابات سال آینده نداشته باشد و بدین ترتیب آمریکا یک سیاه پوست دیگر را به عنوان رئیس جمهور نخواهد داشت.


منبع: مهر

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

ارتباط نامشروع 3 زن به نفع اوباما + عکس



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاران

      اگه این آقای کاین برای ریاست جمهوری نامزد نمی شد ، این ارتباط حالا حالاها ادامه داشت !!!

      پاسخ ها

      • saeed

        FARAN>>>>>>>>>>>>>>

    • امير.م.م

      اينا همشون همينجورين حالا گند اين يكي دراومده. مطمئنم اين يكي رو هم فقط براي اين كه از دور رقابت خارجش كنن آبروش رو بردن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج