adexo3
۱۴۵۱۴۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

غفاری: امیدوارم زندانیان سیاسی آزاد شوند

رئیس موسسه جامعه الهادی تصریح کرد: امیدوارم همه زندانیان سیاسی ما بی قید و شرط آزاد شوند.

ایسنا: حجت الاسلام هادی غفاری در همایش امتداد اعتماد که به همت شاخه جوانان حزب اعتماد ملی برگزار شد اظهار کرد: من می‌خواستم از یار سال‌های سخت‌مان آقای عارف استفاده کنیم و با همه وجود اصرار کردم ایشان بیایند و صحبت کنند، ولی ایشان به من اجازه دادند که صحبت کنم. باید در اینجا از زندانیان سیاسی هم یاد کنم و امیدوارم که همه زندانیان سیاسی ما بی قید و شرط آزاد شوند.

غفاری در ادامه با تبریک عید غدیر یادآورشد:در نهج البلاغه عقل با پنج مفهوم آمده است یکی قرار دادن هر چیز در موضع خودش. البته نه به دلیل دوری یا نزدیکی به شخص خاص. دوم انعطاف داشتن . سوم رعایت حقوق. چهارم مساوات و پنجم اعتدال و میانه روی.

وی همچنین به عدل در دولت علی (ع) اشاره کرد و افزود:‌ ملازمات عدالت در دولت علی (ع) آزادی،‌ اخلاق، حقوق و قانون هستند. علی (ع) آزادی را نه فقط برای یاران خودش، بلکه برای کسانی که حتی به او انتقاد داشتند هم می دانست. من علی (ع) را بیش از آنکه در خندق و خیبر به ستایم در برخورد آزاد و آزاد اندیشانه او با مردمش می ستایم.

وی در پایان تصریح کرد: سعی کنیم خودمان باشیم و دروغ و تملق در کارهایمان نباشد. آقای رئیس جمهور هم چند روز پیش گفتند دوست داریم ۷۰ میلیون جمعیت داشته باشیم نه ۱۶۰ میلیون و نه می خواهیم مردم دو چهره باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج