اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۵۲۶۷
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

عکس: جشن غدیر در دفتر سید محمد خاتمی

جمعی از سیاستمداران، اصحاب رسانه، ورزشکاران و عموم مردم در روز عید غدیر به دیدار سید محمد خاتمی رفتند تا ضمن حضور در جشن غدیر، تولد او را نیز تبریک بگویند.

فرارو: جمعی از سیاستمداران، اصحاب رسانه، ورزشکاران و عموم مردم در روز عید غدیر به دیدار سید محمد خاتمی رفتند تا ضمن حضور در جشن غدیر، تولد او را نیز تبریک بگویند.

در این مراسم که با حضور چهره هایی چون محمدرضا عارف،‌ جعفر توفیقی،‌ حجت الاسلام‌ و‌ المسلمین یونسی، رضا داوری اردکانی، ‌محمدرضا خاتمی،‌ احمد مسجد جامعی، سهیل محمودی؛ شاعر، دکتر سید محمد بهشتی، نرگس آبیار، مصطفی مستور برگزار شد از قرآن خطی منسوب به امام حسن مجتبی (ع)رونمایی شد. این قرآن نفیس قرار است در کتابخانه ملک تهران نگهداری شود.

همچنین از برگزیدگان جشنواره اخلاق و نیایش در حوزه فرهنگ، هنر و ادب نیز تقدیر شد و رییس جمهوری اسبق کشورمان از ۱۱ نفر از برگزیدگان با اهدای لوح یادبود و قرآن نفیس، قدردانی کرد. «یوسف ثبوتی» در حوزه علمی، «سید حمید شاهنگیان» در حوزه موسیقی، «اردشیر صالح‌پور» در حوزه نمایش، حجت الاسلام و المسلمین «حسن پویا» در حوزه پژوهش، «سید محمد بهشتی» در حوزه معماری، خانم «موسوی» برگزیده جمعیت خیریه دانشجویی امام علی (ع)، «بیوک ملکی» در حوزه شعر، «نرگس آبیار» در حوزه سینما، «حمید عجمی» در حوزه هنرهای تجمسمی خوشنویسی، «رضا داوری اردکانی» در حوزه پژوهش و «مصطفی مستور» در ادبیات داستانی، برگزیدگان جشنواره اخلاق و نیایش بودند که از آنان تقدیر شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهرا

      آرزوی ما شادی و سلامتی شماست.

    • بدون نام

      نمی دانم چه حکمتیست که این سید تو دل مردم ایران جا داره .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هیچ حکمتی در کار نیست و به عنوان یه ایرانی تکذیب می کنم.هیچوقت توی دل من و خیلی های دیگه جایی نداره.پس از طرف مردم حرف نزن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج