اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۵۳۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

زنی که به خواستگاری پسر تبهکار رفت

زن ساده‌لوح كه پس از علاقه‌مندي به پسر جوان و با تعيين مهريه از او خواستگاري كرده بود، با مراجعه به دادسرا از پسر مورد علاقه‌اش شكايت كرد.

زن ساده‌لوح كه پس از علاقه‌مندي به پسر جوان و با تعيين مهريه از او خواستگاري كرده بود، با مراجعه به دادسرا از پسر مورد علاقه‌اش شكايت كرد.

چندي قبل زن ميانسالي به نام «منير» با چهره‌اي غمبار به شعبه ۱۱ دادسراي شهرستان ري رفت و ضمن تسليم شكايتي به بازپرس نوفرستي گفت: از پسر ۲۴ ساله‌اي به نام «منصور» به اتهام كلاهبرداري شكايت دارم، چرا كه زندگي و احساساتم را به بازي گرفته است.

وي درباره زندگي‌اش گفت: چند سال قبل از همسرم جدا شدم و دو فرزندم نيز همراه پدرشان به خارج از كشور رفتند. چند سال پس از طلاق‌ در حالي كه تنهايي بشدت آزارم مي‌داد با پسري به نام «منصور» آشنا شدم كه همراه خانواده‌اش در همسايگي ما زندگي مي‌كنند. او پس از طرح دوستي، با چرب‌زباني و اطلاع از وضعيت زندگي‌ام خود را صاحب يك شركت واردات، صادرات معرفي كرد.

بعد هم با سوءاستفاده از سادگي و صداقتم مرا براي سرمايه‌گذاري در شركت با سود تضميني تشويق كرد. من كه به راحتي فريب خورده بودم، ۱۲ ميليون تومان پس‌اندازم را در اختيارش قرار داده و او نيز يك فقره چك داد. اما چندي بعد كه از او سود پولم را خواستم او بهانه مي‌آورد و از پرداخت طلبم خودداري مي‌كرد. تا اين‌كه وقتي حس كردم منصور قصد كلاهبرداري دارد چك را به اجرا گذاشتم. اما خيلي زود متوجه شدم پسر تبهكار فريبم داده است. حالا هم از «منصور» به اتهام كلاهبرداري شكايت دارم.

بازپرس پرونده پس از دريافت اين شكايت، متهم را به دادسرا احضار كرد. پسر جوان در بازجويي‌ها وقتي در جريان شكايت قرار گرفت ماجراي عجيبي را فاش كرد و گفت: «اين زن كه در همسايگي ما زندگي مي‌كند چند ماه قبل به من ابراز علاقه كرد كه شوكه شدم.

حتي از عشق و علاقه‌اش به من گفت حتي براي جلب رضايتم از من خواستگاري كرد و برايم مهريه سنگيني هم تعيين كرد. از آنجا كه ابراز علاقه اين زن و پيشنهاد عجيبش برايم جالب بود قبول كردم تا با او ازدواج كنم. در مدت آشنايي هم ۳ ميليون تومان از او قرض گرفتم كه بعد از مدتي پول را بازگرداندم»!

بدين‌ترتيب شاكي با تأييد بخشي از اظهارات متهم گفت: «متأسفانه منصور از تنهايي و ابراز علاقه شديد و احساساتم سوءاستفاده كرد. موضوع خواستگاري از او هم صحت دارد. حتي براي اثبات علاقه‌ام برايش مهريه قابل توجهي نيز پيشنهاد كردم.

با اين حال او درباره چك ۱۲ ميليون توماني دريافتي از من دروغ مي‌گويد چرا كه اسناد و مدارك مربوطه موجود است، چند شاهد هم دارم. ضمن اين‌كه او به دروغ خود را مديرعامل شركت معرفي كرده بود. چرا كه چنين شركتي وجود ندارد!

بازپرس پرونده در پي تحقيق از شاهدان و تأييد اظهارات شاكي، متهم را بازداشت و دستور تحقيقات لازم را صادر كرد.

منبع: ایران

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

زنی که به خواستگاری پسر تبهکار رفت


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج