اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۵۴۷
۲ نظر
۵۱۴۱
۲ نظر
۵۱۴۱
پ

حاشیه‌های امروز لاریجانی در مجلس

مثل اینکه شما با امام حسین مشکل دارید؟

رئیس مجلس پس از آنکه میکروفن توکلی را ‌قطع کرد، این موضوع را بحث‌های طلبگی خودش با احمد توکلی خواند و خطاب به وی گفت: ما به تذکرات شما عادت کرده‌ایم.

رئیس مجلس پس از آنکه میکروفن توکلی را ‌قطع کرد، این موضوع را بحث‌های طلبگی خودش با احمد توکلی خواند و خطاب به وی گفت: ما به تذکرات شما عادت کرده‌ایم.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) موادی از طرح بهبود مستمر فضای کسب و کار را مورد بحث و بررسی قرار داده و به تصویب رساندند.

جلسه علنی امروز در ساعت ۸:۲۵ به ریاست علی لاریجانی رئیس مجلس و با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید و حضور ۱۹۴ نفر از وکلای ملت آغاز شد که با حاشیه‌هایی همراه بود:

* در ابتدای جلسه امروز احمد توکلی نماینده تهران در تذکری نسبت به اصلاح گزارش کمیسیون اصل ۴۴ پس از ارائه آن به هیئت رئیسه انتقاد کرد و نسبت به اقدام هیئت رئیسه در ارائه ماده ۲۱ طرح بهبود مستمر فضای کسب و کار، انتقاد کرد و آنرا اقدام غیرقانونی هیئت رئیسه دانست.

علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به وی با بیان اینکه شما سخنان غیر قانونی می‌زنید، خطاب به توکلی گفت‌: "لجاجت کردن درست نیست‌".

* پس از گذشت مدتی از جلسه علنی، رئیس مجلس پیشنهادی را به رأی وکلای ملت گذاشت و در حین رای‌گیری خطاب به توکلی گفت: "آقای توکلی آیا شما نمی‌خواهید تذکر بدهید؟ ما به تذکرات شما عادت کرده‌ایم، البته گاهی بحث‌های طلبگی داریم اما ما شما را دوست خوب خودمان می‌دانیم."

* نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه در جلسه علنی امروز در آغاز سخنانش برای بیان پیشنهادی، به قرائت شعری درباره امام حسین(ع) پرداخت که لاریجانی خطاب به وی گفت: "آقای قاضی‌پور لطفا در موضوع صحبت کنید."

قاضی‌پور که همیشه در صحن علنی پس از بیان تذکر یا پیشنهادی، سخنان خود را با "یا حسین" به اتمام می‌رساند، در پاسخ به لاریجانی گفت: "‌حاج‌آقا مثل اینکه شما همیشه با امام حسین مشکل دارید؟"

این سخنان قاضی‌پور خنده حضار و پاسخ لاریجانی را در پی داشت که گفت: "ما مخلص امام حسین هم هستیم!"

* علی لاریجانی رئیس مجلس و محمدرضا باهنر نایب رئیس اول پارلمان که ریاست ساعاتی از صحن علنی را برعهده داشتند، در جریان رأی‌گیری‌های امروز تذکرات مکرری به نمایندگان، از آنان می‌خواستند که مشارکت بیشتری در رأی‌گیری‌ها داشته باشند.

* جلسه علنی امروز نمایندگان در ساعت ۱۲ و با اعلام باهنر پایان یافت. نمایندگان مجلس هفته آینده برای سرکشی به حوزه‌های انتخابی‌‌شان جلسه علنی ندارند و جلسه بعدی مجلس یکشنبه ۲۰ آذرماه تشکیل می‌شود.

منبع: فارس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

مثل اینکه شما با امام حسین مشکل دارید؟


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Mali

      Aghaye ghazypoor imam hossein namayande nemikhad az moshkelate mardom begid.

    • فاران

      متأسفانه ، مشابه این تو کشورمون زیاد وجود داره
      کسی که نمی تونه منطقی و اصولی حرفش رو اثبات کنه به مسایل جانبی از جمله احادیث - پیامبران و ائمه و حتی برچسب مخالف انقلاب و ... به او میزنند .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج