اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۶۷۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

گرین کارت آقا تهرانی تکلیف شرعی بود

برآيند كلي دولت احمدي‌نژاد ضد روحانيت نيست من منكر اين جرياني كه در دولت حاضر وجود دارد، نيستم اما در دولت شش ساله احمدي نژاد روحانيت در تهران و شهرستانها احساس تنفس كرد.

حجت الاسلام سيد ابوالحسن نواب، رئيس دانشگاه اديان و مذاهب اخیرا در دیدار با اعضاي تحريريه روزنامه فرهنگ آشتي، ضمن رد برخی اتهامات مطرح شده پیرامون خود، سخنانی را درباره گرین کارت حجت الاسلام آقا تهرانی مطرح کرده است.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب در این دیدار با اشاره به گرين كارت دکتر آقاتهراني اظهار داشت: آقا تهراني گرين كارت خود را بعنوان يك تكليف شرعي گرفته است چون ايشان مبلغ بود شرعا مكلف بوده براي تبليغات اسلامي در آنجا حضور داشته باشد.

وی همچنین پیرامون جنجال بر سر اقامت دوگانه حجت الاسلام آقا تهرانی ابراز داشت: بنده حدود ۴۰ سال است از دوران طلبگي ايشان را مي‌شناسم و اتهاماتي مانند تبعه آمريكا بودن، حرفهاي بي ربطي است كه به ايشان نسبت مي دهند.

معاون سياسي جامعه روحانيت در ادامه افزود: بداخلاقي عليه هر كسي بد است و اين مسائل ضريب امنيت اجتماعي جامعه را پايين مي‌آورد و افراد با اين چيزها ضربه‌اي نمي‌خورند.

رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب همچنین گفت: در تاريخ هم شاهد اين قبيل بد اخلاقي ها بوده ايم مانند آيت‌الله سيد ابوالقاسم كاشاني كه ما به عنوان يكي از رهبران نهضت نفت و از سرداران رشيد عزت و استقلال امروز ايران از او نام مي بريم، پسر مرحوم آيت الله العظمي سيد مصطفي كاشاني كه پدرش رهبر استقلال عراق بود و فرزندش رهبر عزت و استقلال نفت ايران ( امّا عده ای برای اهانت و تخریب وی) در تهران به چشم يك موجودي عينك زدند و اسم ايشان را زير آن نوشتند.

حجت الاسلام نواب در ادامه ضمن رد برخی اتهامات به دولت گفت: برآيند كلي دولت احمدي‌نژاد ضد روحانيت نيست من منكر اين جرياني كه در دولت حاضر وجود دارد، نيستم اما در دولت شش ساله احمدي نژاد روحانيت در تهران و شهرستانها احساس تنفس كرد.

وي افزود :‌ البته بعضي از سران و نخبگان روحاني با دولت مشكلاتي دارند بخاطر همين به دولت اعتراض دارند و اعتراضشان هم به حق و درست است.

منبع: عصرایران

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

گرین کارت آقا تهرانی تکلیف شرعی بود


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج