۱۴۷۶۵۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ما چندان آدم‌های پرهزینه‌ ای نیستیم!

برزو نیک‌نژاد با اعلام احتمال اکران «ناخواسته» در اواخر فصل پاییز، گفت: در حال مذاکره هستیم تا پروژه سینمایی دیگری را از اوایل آذرماه با قصه اجتماعی و با توجه به گیشه سینما جلوی دوربین ببریم.

خبرگزاری ایسنا: برزو نیک‌نژاد با اعلام احتمال اکران «ناخواسته» در اواخر فصل پاییز، گفت: در حال مذاکره هستیم تا پروژه سینمایی دیگری را از اوایل آذرماه با قصه اجتماعی و با توجه به گیشه سینما جلوی دوربین ببریم.

این کارگردان سینما و تلویزیون درباره آخرین وضعیت نخستین فیلم سینمایی‌اش به نام «ناخواسته» که سال گذشته در جشنواره فجر حضور داشت، بیان کرد: فیلم به دفتر پخش «فیلمسازان مولود» و آقای حبیب اسماعیلی سپرده شده و آن‌طور که شنیده‌ام، قرار است احتمالا اواخر پاییز اکران شود.

وی ادامه داد: با توجه به بازخوردهای مثبت مخاطبان در سالن برج میلاد و سالن‌های دیگر نمایش «ناخواسته» در جشنواره فیلم فجر و رضایت تماشاگران، فکر می‌کنم فیلم بتواند با مخاطب عام ارتباط خوبی برقرار کرده و راه خود را پیدا کند.

این کارگردان سپس در پاسخ به پرسشی درباره ادامه کار در سینما اظهار کرد: همین حالا در حال مذاکره هستیم تا در صورت امکان یک پروژه سینمایی با داستانی اجتماعی را اوایل آذرماه کلید بزنیم.

نیک‌نژاد درباره فیلم سینمایی جدیدش توضیح داد: این فیلم برای آغاز فیلمبرداری نیاز به فصل سرد سال دارد و ما اکنون تمام تلاش‌مان این است که بتوانیم مقدمات جلوی دوربین بردن آن را فراهم کنیم. این فیلم یک اثر اجتماعی خواهد بود و حتما به گیشه آن فکر کرده‌ایم چرا که می‌دانیم بخش تجاری سینما بسیار مهم است.

این کارگردان در عین حال در پایان سخنانش با یادآوری مشکل همیشگی کارگردانان برای جذب سرمایه گفت: آدم بزرگ‌های سینما هم در جذب سرمایه برای ساخت فیلم مانده‌اند؛ من که برزو نیک‌نژاد هستم. در هر صورت حتما می‌خواهم در سینما ادامه فعالیت دهم و امیدوارم شرایطش فراهم شود چرا که ما چندان آدم‌های پرهزینه‌ای نیستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج