اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۹۵۰
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

«قهوه تلخ» پشت درهای بسته وزارت ارشاد

در حالی که مهران مدیری سری ۲۶ مجموعه قهوه تلخ را آماده کرده، این قسمت پشت درهای صدور نمایش آثار در شبکه نمایش خانگی مانده است.

در حالی که مهران مدیری سری ۲۶ مجموعه قهوه تلخ را آماده کرده، این قسمت پشت درهای صدور نمایش آثار در شبکه نمایش خانگی مانده است.

تصویربرداری سری جدید مجموعه «قهوه تلخ» از روز ۱۶ مهر پس از پس از صدور پروانه ساخت و آماده‌سازی لوکیشن جدید در نیاوران آغاز شد.

پس از آماده‌سازی سری ۲۶ (حاوی قسمت‌های ۷۶،۷۷ و ۷۸)، این قسمت‌ها با تیتراژی جدید به مرحله تکثیر رسیده‌ و قرار بود تا اواسط آبان ماه به بازار بیاید، اما پس از بازبینی قسمت های جدید، این بخش ها هنوز مجوز توزیع در شبکه نمایش خانگی را دریافت نکرده اند و مهران مدیری باید تغییراتی در این قسمت ها ایجاد کند.

همچنین به دلیل اینکه سازندگان قصد دارند از بازخورد سری جدید آگاه شده و مابقی کار را به شیوه سایر کارهای مدیری بسازند، تصویربرداری ادامه سریال تا زمان روشن شدن تکلیف این سه قسمت جدید متوقف است.

سری جدید با حضور بازیگران جدیدی مانند یوسف صیادی، سپند امیرسلیمانی، سعید امیرسلیمانی، رامین ناصرنصیر، آرش نوذری، ‌مه لقا باقری و لادن سلیمانی به همراه حدود ۱۸ بازیگر دیگر سریال که از دوران گذشته به امروز آمده‌اند انجام شد.

در خلاصه قسمت‌های جدید نیما زند کریمی پس از این که متوجه می‌شود با خوردن قهوه به همراه نازخاتون و بولوتوس به زمان حال آمده، در می‌یابد که گروهی از درباریان با همین شیوه پای به دوران فعلی گذاشته‌اند. بولوتوس آن ها را قال گذاشته و می‌رود و نیما مجبور می‌شود سرپرستی و مراقبت از گروه را به تنهایی به عهده بگیرد.

نیما در اولین قدم باید آنها را در جایی اسکان دهد. سراغ صاحبخانه سابقش می‌رود ولی متوجه می‌شود که تمام واحدهای آنجا در اجاره هستند.

نیما با ترفندی صاحبخانه را راضی می‌کند تا سرپناهی را در اختیار آنها قرار دهد. در خانه جدید مشکلات زیادی وجود دارد.

وجود مدیر ساختمانی سخت‌گیر به اسم پرنیان، سرایداری تحصیلکرده و مودب، جوانی پرشور و پرجنب و جوش به نام هوتن و همچنین ناآشنایی جماعت درباری با مناسبات و تکنولوژی روز، حوادثی گاه کمیک به وجود می‌آورد...

منبع: فارس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

«قهوه تلخ» پشت درهای بسته  وزارت ارشاد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • a friend

      سریال بدی نبود تا قسمت 12 دیدم بعد احساس کردم دیگه داره چیپ میشه یه کم فک کردم دیدم 12 قسمت اولش هم چیپ بود یکم دیگه فک کردم دیدم خودمم آدم چیپی بودم.پس یاد بگیریم نقد الکی نکنیم.ولی اگه بخوام بهش نمره بدم بهش 16.50 بهش میدم شما چه طور ؟

    • مهشید

      ای بابا...اگه گذاشتن شاد باشیم...آقا بزارید بیاد ببینیم اوضاع از چه قراره دیگه

    • marmar

      به نظر من که مهران مدیری خیلی کاراش باحاله...
      قهوه تلخ حرف های جالبی برای گفتن داره.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج