اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۹۶۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آقای دبیر کل در راس لیست ترور قرار گرفت

اولويت‌هاي سازمان اطلاعات آمريكا و اسرائيل در لبنان هدف قرار دادن مقاومت و ضربه زدن به آن و در راس اولويت‌هاي اين دو سازمان سيد حسن نصرالله است كه همواره دهدف اين دو سازمان است.

رئيس كميته اطلاع‌رساني و ارتباطات در حزب‌الله لبنان تاكيد كرد: عمليات امنيتي كه مقاومت با سازمان اطلاعات آمريكا و اسرائيل وارد آن شده است به طور سري است و مقاومت در زمان مناسب جزئيات اين عمليات را اعلام خواهد كرد.

حسن فضل‌الله، رئيس كميته ارتباطات حزب‌الله لبنان در گفت‌وگو با شبكه المنار گفت: ضربه‌اي كه مقاومت به سازمان اطلاعات مركزي آمريكا (سيا) وارد كرد به حدي شديد بود كه آمريكا را ناگزير كرد كه آن را فاش كند.

وي تاكيد كرد:‌ مقاومت با استفاده از دستاوردهاي تكنولوژيكي و نيروي انساني خود و در راس آن جديت و اخلاص و توجهش توانست اين موفقيت را رقم بزند.

حسن فضل‌الله تصريح كرد: سربازان گمنامي هستند كه تلاش‌هاي عديده‌اي را صورت مي‌دهند و دستاوردهاي زيادي را محقق مي‌كنند و دشمن را در ميدان جنگ شكست مي‌دهند. مساله مساله شانس و بخت واقبال نيست بلكه مساله به مهارت و توانمندي عظيم نيروهاي مقاومت مربوط است.

وي خاطرنشان كرد: ‌اولويت‌هاي سازمان اطلاعات آمريكا و اسرائيل در لبنان هدف قرار دادن مقاومت و ضربه زدن به آن و در راس اولويت‌هاي اين دو سازمان سيد حسن نصرالله است كه همواره دهدف اين دو سازمان است.

وي تاكيد كرد: حضور اخير ايشان در بين عزاداران در روز عاشورا چالشي بزرگ و پيامي مهم به اين دو سازمان بود.

حسن فضل‌الله عنوان داشت: برنامه مقاومت و دستور كار آن به رغم تمام چالش‌ها و كشمكش‌هاي حاصله ادامه خواهد داشت.

رئيس كميته ‌اطلاع‌رساني و ارتباطات حزب‌الله تاكيد كرد: سازمان اطلاعات آمريكا به ما تجاوز مي‌كند. آنها در لبنان دنبال چه هستند؟ مقاومت در چارچوب دفاع از لبنان وارد عمل مي‌شود و جزئي از ملت لبنان است و براساس حفظ عزت و شرافت لبنان تلاش مي‌كند. اين سازمان‌ها از اختلافات داخلي لبنان سوءاستفاده مي‌كنند.

اين عضو حزب‌الله لبنان تصريح كرد: به رغم اختلافات به وجود آمده در كشور، ما با در قبال اين كه اسرائيل دشمن ما است توافق داريم و قانون لبنان در اين زمينه واضح است.

وي ادامه داد: سازمان اطللاعات آمريكا به اسرائيل اطلاعات مي‌دهد.

حسن فضل‌الله از تمام لبناني‌ها خواست در زمينه جنايت خواندن هرگونه اقدام اطلاعاتي و امنيتي كه عليه امنيت لبنان است، توافق داشته باشند.

وي درباره مخالفت جفري فلتمن، معاون وزير امورخارجه آمريكا در زمينه اظهار نظر درباره شبكه اطلاعاتي اين كشور در لبنان گفت:‌ او نمي‌خواست اظهارنظر كند كه باز انتقادي از وي نشود. سازمان اطلاعات آمريكا هرجا بخواهد نفوذ مي‌كند دولت لبنان بايد سفير آمريكا را احضار مي‌كرد و به وي اين مساله را ابلاغ مي‌نمود.

اين عضو حزب الله در پايان گفت: مزدور بودن هيچ طايفه و گرايش سياسي را نمي‌شناسد و هر اطلاعاتي كه سازمان اطلاعات آمريكا بدست آورد به دست اسرائيل مي‌رسد.

منبع: ایسنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

آقای دبیر کل در راس لیست ترور قرار گرفت


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج