۱۴۹۷۷
۵۰۵۸
۵۰۵۸
پ

انتشار یک ویدئو درباره فسادجنسی آقای رئیس

انتشار تازه یک ویدئو مربوط به پرونده اتهام تعرض جنسی دومینیک استراوس کان، رئیس سابق صندوق بین‌المللی پول، گمانه‌زنی‌های جدیدی را درباره این پرونده به همراه داشته است.

انتشار تازه یک ویدئو مربوط به پرونده اتهام تعرض جنسی دومینیک استراوس کان، رئیس سابق صندوق بین‌المللی پول، گمانه‌زنی‌های جدیدی را درباره این پرونده به همراه داشته است.

در این ویدئو که روز پنج‌شنبه (نهم دسامبر - ۱۷ آذر) برای نخستین بار توسط رسانه فرانسوی بی اف ام منتشر شد، تصاویری از آقای کان در حال ترک هتل و تنها دقایقی پیش از آنکه به اتهام تعرض جنسی دستگیر شود، دیده می‌شود.

در این ویدئو، همچنین نافیساتو دیالو، خدمتکار هتلی که آقای کان در آن اقامت داشته، دیده می‌شود که در راهروی هتل و در حضور دو مرد که گفته می‌شود رئیس مستقیم او و مامور امنیتی هتل هستند، نشسته است.

دقایقی بعد، در این ویدئو خانم دیالو دیده می‌شود که در حال گفت‌وگو و توضیح دادن به کارمندان و مامور امنیتی هتل است.

بخش جنجالی این ویدئو مربوط به قسمتی است که در آن پس از گفت‌وگوهای خانم دیالو و کارمندان و مسئولان هتل، دو مرد در اتاقی شبیه انبار یا بخش خدمات هتل دیده می‌شوند که از فرط خوشحالی شروع به پایکوبی می‌کنند.

ویدئو منتشر شده فاقد صوت است و به همین علت نمی‌توان دلیل اصلی شادمانی این دو مرد را از نگاه به این تصاویر دریافت اما وکلای آقای استراوس کان می‌گویند که این رقص و پایکوبی می‌تواند "بسیار معنادار" باشد.

از طرف دیگر، مقام‌های هتل می‌گویند که اتهام اینکه تمام ماجرا "یک حقه و دسیسه" از پیش تعیین شده بوده، "اتهامی بی‌اساس" است.

اتهام سوء‌استفاده جنسی و "تعرض" آقای استراوس کان به خانم دیالو که به بازداشت چندین روزه و کناره‌گیری آقای کان از پست ریاست خودش در صندوق بین‌المللی پول انجامید، در هنگامی روی داد که آقای کان خود را برای مقدمات شرکت در انتخابات آینده رئیس‌جمهوری فرانسه آماده می‌کرد و نظرسنجی‌های اولیه از شانس پیروزی حزب او بر نیکلا سارکوزی، رئیس‌جمهوری فعلی فرانسه، خبر می‌داد.

اما این پرونده که در پایان به علت تردید در صحت ادعای خانم دیالو با آزادی آقای کان خاتمه یافت، به طرز آشکاری بر روند کاندیدا شدن آقای کان تاثیر منفی گذاشت و او رسماً از کاندیداتوری کناره گرفت، اگر چه هنوز هم حزب سوسیالیست فرانسه معتقد است که شانس پیروزی در انتخابات آتی را دارد.

منبع: آفتاب نیوز

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

انتشار یک ویدئو درباره فسادجنسی آقای رئیس


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج