adexo3
۱۵۰۲۸۹
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

قتل نوزاد توسط پدر به خاطر گریه کردن

پدری که دختر ۶ ماهه خود را تنها به خاطر اینکه گریه می کرد به قتل رسانده بود، به زودی محاکمه می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان: پدری که دختر ۶ ماهه خود را تنها به خاطر اینکه گریه می کرد به قتل رسانده بود، به زودی محاکمه می شود.

دهم مهر ماه امسال ماموران کلانتری ۱۰۱ تجریش در جریان کشف جسد یک نوزاد روبروی آتش نشانی قرار گرفتند. آنها بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در محل به تحقیق در این رابطه پرداختند.

با حضور ماموران در محل، آنها جسد دختر بچه ۶ ماه ای را یافتند که داخل یک کفن و یک پتوی صورتی پیچیده شده و مشخصاتش روی پتو نوشته شده بود.

بلافاصله کارآگاهان تجسس های خود را در این خصوص آغاز کردند و جسد این کودک را به پزشکی قانونی منتقل کردند، تحقیقات نشان می داد که علت مرگ این دختربچه خفگی است. بنابراین موضوع با عنوان قتل از سوی بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران پیگیری شد.

در ادامه تجسس ها پدر این کودک شناسایی و از سوی ماموران مورد بازجویی قرار گرفت. این مرد شیشه ای بلافاصله به قتل دخترش اعتراف کرد و به ماموران گفت: همسرم به اتهام سرقت چند وقتی می شود که در زندان به سر می برد. ما صاحب ۴ فرزند هستیم.

آن روز هم بچه هایم حسابی مرا اذیت کردند و دخترم هم مرتب گریه می کرد. من هم که عصبانی شده بودم با یک بالشت او را خفه کردم. پس از آن دخترم را شستم و پس از کفن پیچ کردنش، او را لای پتو پیچیدم و روبروی آتش نشانی گذاشتم.

با اعترافات این مرد جنایتکار پس از تکمیل تحقیقات قرار مجرمیت وی در شعبه سوم دادسرای جنایی تهران صادر شد و او به زودی در دادگاه کیفری از خود دفاع می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعيد حقي

      لعنت خدا بر اين

    • بدون نام

      خداياااااااااااا چه خبره تو اين دنياي لعنتي.بعضيها در آرزوي داشتن يه بچه موندن ودارن كلي هزينه ميكنن ودوام زندگيشون بسته به داشتن يه بچه وبعضيها هم چند تا چند تا ميارن كه هر وقت عصباني شدن،با كشتن بچه هاشون شايد آروم بشن!!!!!!!!!!!!!!!به داد برس خدا جان.........

    • امید

      نمیشه چیزی گفت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جدی!
        پس حداقل راجع بهش فکر کن....
        اون بچه معصوم و بی گناه بود....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج