adexo3
۱۵۱۳۵۷
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

کشف بزرگترین باند کلاهبرداری پیامکی کشور

فرمانده انتظامی فارس گفت: با تلاش شبانه‌روزی پلیس فتا بزرگ‌ترین باند و شبکه کلاهبرداری پیامکی و کارت به کارت برای نخستین بار در کشور کشف و ۲۳ نفر دستگیر که ۱۲ نفر آنان به این استان منتقل شدند.

خبرگزاری فارس: سردار احمدعلی گودرزی فرمانده انتظامی فارس بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شبکه کلاه‌برداری پیامکی و کارت به کارت از دو سال پیش فعالیت مجرمانه خود را آغاز کرده بودند که نیروی انتظامی پس از کسب اطلاع از چهار ماه پیش با تشکیل تیم ویژه‌ای متشکل از کارشناسان و مهندسان خبره اقدام به شناسایی و دستگیری این افراد کرد.

وی خاطرنشان کرد: اعضای اصلی باند کلاه‌برداران فضای مجازی فعالیت پول‌شویی را در یکی از زندان‌های کشور به بیرون هدایت و رهبری می‌کردند که در این مورد بیش از ۱۰ هزار مالباخته مورد سوءاستفاده قرار گرفته بودند.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: کلاه‌برداران با ۳ هزار سیم‌کارت با هویت معلوم و ۲۳ تلفن همراه اقدام به عمل مجرمانه علیه مالباختگان می‌کردند که تمام آن‌ها کشف و ضبط شد.

گودرزی بیان داشت: افرادی که به‌صورت الکترونیکی مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند می‌توانند برای پیگیری به نزدیک‌ترین مراجع قضایی و یا پلیس فتای کشور مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: هموطنان به پیام‌هایی مبنی بر برنده شدن شما در قرعه‌کشی و مسابقه‌های مختلف که ارسال می‌شود توجه نکنند، که در این زمینه نظام‌مند کردن توزیع سیم‌کارت از سوی اپراتور تلفن همراه الزامی است.

فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: از مجموع مال‌باختگان کلاه‌برداری پیامکی و کارت به کارت ۵۹۰ نفر از استان فارس بوده‌اند.

سردار گودرزی اظهار داشت: از دستگاه‌های قضایی به‌ویژه بانک‌ها که نیروی انتظامی را درروند رسیدگی به پرونده کلاهبرداری یاری کرده‌اند تقدیر می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • طُرفه

      چرا آخه این قدر ساده اید که هرکی گفت اول پولو بفرست بعد کالا را میدیم سریع باور میکنید ؟؟؟؟؟ زمانه ای شده که به چشم خودتان هم اعتماد نکنید!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج