adexo3
۱۵۱۷۴۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

عامل اسیدپاشی اصفهان مشکل اخلاقی دارد

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: پلیس بزودی عامل حوادث اسید پاشی اصفهان را که فردی روانی و دارای مشکلات اخلاقی است، دستگیر می کند و تحویل قانون خواهد داد.

خبرگزاری ایرنا: فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: پلیس بزودی عامل حوادث اسید پاشی اصفهان را که فردی روانی و دارای مشکلات اخلاقی است، دستگیر می کند و تحویل قانون خواهد داد.

سردار'عبد الرضا آقاخانی در آیین صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: رسیدگی به برخی از جرایم به دلیل پیچیدگی هایی که دارد، زمان بر است.

وی گفت: پلیس اصفهان براساس وظیفه ذاتی به عنوان سرباز نظام بلکه فراتر از توان خود و با تلاشی جهادی در حال پیگیری مداوم موضوع اسید پاشی است.

وی با بیان اینکه دشمن قطعا برای چنین استانی سرمایه گذاری کرده و انسجام، همبستگی و امنیت آن را نشانه می گیرد، اضافه کرد: در موضوع اسید پاشی اخیر، موجی از طریق رسانه های خارجی راه افتاد و دشمن نشان داد که به دنبال بهره برداری از مسایل اجتماعی و امنیتی کردن آن است و لذا مردم بیشتر از همیشه باید هوشیار باشند.

وی کار کشف جرم و شناسایی مجرمان را بسیار ظریف و پیچیده عنوان و اظهار کرد: حجم سنگین کار در موضوع اسید پاشی بردوش پلیس اصفهان است و ماموران و کارآگاهان زبده این پلیس بدون توجه به حاشیه ها مشغول کار هستند.

وی گفت: تاکنون کارهای سنگین و خوبی انجام شده و ان شاء الله بزودی این موضوع نیز مانند سایر جرایم به نتیجه رسیده و خبر آن به طور شفاف به اطلاع مردم خواهد رسید.

رییس پلیس استان اصفهان در خصوص سوالات مردم مبنی بر اینکه چرا پلیس تاکنون نتوانسته این مجرم را دستگیر کند، گفت: ما در گذشته با حوادث و اتفاقات بزرگتری از این دست روبرو بودیم که همه آنها را یکی پس از دیگری به لطف الهی، دعای خانواده های شهدا و همت ماموران پشت سرگذاشتیم و ان شاء الله این پرونده را نیز به سرانجام خواهیم رساند.

سردار آقاخانی همچنین حفظ کرامت و تکریم مردم را مهمترین اصل برای خدمت در نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت: امروز بالاترین ارزش و مدال افتخار نیروی انتظامی خدمت به مردم است.

وی افزود: ما در استانی خدمت می کنیم که بیش از پنج هزار هیات مذهبی دارد و بیش از ۲۳ هزار شهید تقدیم نظام کرده و مردمش در یک روز ۳۳۰ شهید را بر دوش خود تشییع کرده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج