adexo3
۱۵۱۸۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

شرایط اعطای وام ودیعه مسکن اعلام شد

ساکنان بافت‌های فرسوده که اقدام به ساخت و ساز می‌کنند کمک ودیعه اسکان موقت دریافت می کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به شرایط پرداخت وام ودیعه مسکن گفت: ساکنان بافت‌های فرسوده که اقدام به ساخت و ساز می‌کنند کمک ودیعه اسکان موقت دریافت می کنند.

مجید کیان پور با اشاره به برگزاری نمایشگاه بزرگ وزارت راه و شهر سازی اظهارداشت: این امر موجب ایجاد انگیزه و تشویق ساکنان بافت‌های فرسوده به ساخت و ساز مسکن‌های خود می‌شود.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران افزود: در همین راستا حداقل دو پلاک مسکونی را تجمیع و به ازای هر واحد مسکونی برای شهر تهران ۱۲ میلیون تومان، کلانشهرها ۸ میلیون تومان، مراکز استانها ۷ میلیون تومان و سایر شهرها ۴ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه در طول دوران ساخت پرداخت می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: با توجه به اینکه در هر شهر شهرداری‌ها مجوز نوسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده را صادر می‌کنند متقاضیان به شرکت‌های عمران مسکن‌سازان در هر شهر مراجعه کنند.

کیان پور با اشاره به اینکه متقاضیان برای دریافت تسهیلات به بانک‌های سپه، ملی و صادرات به عنوان بانک‌های عامل معرفی می‌شوند، گفت: تسهیلات بافت‌های فرسوده به ازای هر واحد صنعتی ۲۵ میلیون تومان و غیرصنعتی ۲۰ میلیون تومان است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه این تسهیلات با نرخ سود ۱۲ درصد در دوران فروش اقساطی و در دوران مشارکت ۱۱درصد است، اظهارداشت:

چنانچه این افراد بخواهند از تسهیلات اعتباری مسکن مهر نیز استفاده کنند، می‌توانند به بانک مسکن معرفی شوند و افراد واجد شرایط را در مرحله سومی که تسهیلات پرداخت می‌شود، معرفی کنند.

منبع: مهر

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

شرایط اعطای وام ودیعه مسکن اعلام شد


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج