۱۵۳۷۴۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ظريف: «بن علوی» حامل پيام برای ايران نبود

ظریف با سپاسگزاری از میزبانی اجلاس قبلی در مسقط افزود : آقای یوسف علوی در چارچوب روابط دوجانبه و گفت وگوهای منطقه ای به ایران آمد و حامل پیام کسی نبود.

واحد مرکزی خبر: محمد جواد ظریف ، وزیر خارجه ایران ، در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص نقش عمان در مذاکرات گروه ۵+۱ با ایران افزود: نقشی که دولت عمان در منطقه داشته به عنوان یک همسایه خوب برای ایران بوده و دیدگاههایش را به ایران منتقل و تبادل نظر کرده است که ما نیز همواره استقبال کرده ایم .

ظریف با سپاسگزاری از میزبانی اجلاس قبلی در مسقط افزود : آقای یوسف علوی در چارچوب روابط دوجانبه و گفت وگوهای منطقه ای به ایران آمد و حامل پیام کسی نبود.

محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران صبح امروز سه شنبه در راس هیاتی از ایران برای شرکت در مذاکرات هسته ای وارد وین پایتخت اتریش شد.

احتمالا نشست رسمی ایران و گروه ۵+۱به ریاست وزیرخارجه ایران و خانم کاترین اشتون بعدازظهر امروز سه شنبه آغاز می شود.

خبرهای رسانه های غربی از این حکایت دارد که جان کری وزیر خارجه امریکا قرار است به مذاکرات وین بپیوندد اما زمان دقیق حضور وی در این مذاکرات هنوز اعلام نشده است.وزارت خارجه امریکا اعلام کرد که جان کری اواخر هفته جاری به مذاکرات می پیوندد.

پیش بینی می شود همچون روال نشست های قبلی نشست های دوجانبه و چندجانبه بین ایران و دیگر کشورهای عضو ۵+۱برگزار شود.

یکی از نکات جدید این دور از مذاکرات, برپا کردن چادر مخصوص در مقابل هتل کوبورگ است که خبرنگاران می توانند خبرهای خود را از این محل ارسال کنند.در نشست های قبلی , محل حضور خبرنگاران در محل استریا سنتر و یا هتل مریوت وین بود.

وزرای خارجه کشورهای عضو گروه ۵+۱قبل از پیوستن به مذاکرات وین در ملاقات های دوجانبه و چندجانبه تلاش دارند دیدگاههای خود را به یکدیگر نزدیک کنند .جان کری قبل از امدن به وین در سفری به لندن , با همتای انگلیسی خود دیدار می کند و همچنین فرانک والتر اشتاین مایر وزیرخارجه آلمان امروز عازم مسکو می شود و تصمیم دارد با لاوروف وزیر خارجه روسیه دیدار و گفت وگو کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج