adexo3
۱۵۴۰۰۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بازداشت عاملان شهادت ماموران ناجا

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، از دستگیری عاملین شهادت ماموران ناجا خبر داد و گفت: چهار باند بزرگ عمده در این رابطه منهدم شد.

خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان، از دستگیری عاملین شهادت ماموران ناجا خبر داد و گفت: چهار باند بزرگ عمده در این رابطه منهدم شد.

سردار حسین رحیمی اظهار داشت: طی چند روز گذشته چهار باند در جنوب استان سیستان و بلوچستان در رابطه با سرقت مسلحانه شهادت پرسنل ناجا و تجاوز به عنف منهدم شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ قبضه سلاح از اعضای این چهار باند کشف شده است، گفت: ۱۳ نفر نیز در این رابطه دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه افراد دستگیر شده تاکنون به ده ها سرقت مسلحانه، ایجاد ناامنی و شهادت ماموران ناجا اعتراف کرده اند افزود: افراد دستگیر شده تابعیت ایران، افغانستان و پاکستان دارند و هیچ یک وابسته به گروه خاصی نبوده اند.

سردار رحیمی ادامه داد: با انهدام این چهار باند در حال حاضر وضعیت سیستان و بلوچستان از لحاظ امنیتی بسیار مطلوب است و در برخورد با جرائم نیز وضعیت بسیار عالی گزارش شده است.

وی دستگیری مجرمان و انهدام باندهای قاچاق در این استان را رو به رشد اعلام کرد و گفت: امنیت در این استان در حال حاضر بسیار باثبات است.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: طرح های امنیتی در سطح استان با شدت، حساسیت و نگاه عملیاتی در برخورد با اشرار و قاچاقچیان اجرا می شود و پلیس برخورد محکمی با بر هم زنندگان نظم و امنیت دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج