سفر به دنیای فوتبال با محمد بحرانی؛ برنامهای برای نسل زد
علی باذل از تولید برنامه تازه «کیمدی فوتبال» با اجرای محمد بحرانی خبر داد؛ برنامهای رؤیاپردازانه برای نسل جدید که هدفش همراهی با زیست و سرعت نسلهای زد و آلفاست.
خبرگزاری صبا: علی باذل، تهیهکننده سینما و برنامهساز از ساخت برنامهای جدید با عنوان «کیمدی فوتبال» با اجرای محمد بحرانی به عنوان مجری خبر داد و تأکید کرد «کیمدی» تلاشی است برای ساخت محتوایی رؤیاپردازانه ویژه نسل جدید که همراه با نسل زد و آلفا رو به جلو حرکت کند.

او درباره شکلگیری ایده افزود: روزی با خانواده شریفی آشنا شدم و ایده تولید یک برنامه برای کودکان از سوی خانواده شریفی، بهویژه میلاد شریفی، مطرح شد. ما فکر کردیم که «کیمدی» فقط تولید محصول نیست؛ تیمی است که باید قصهها را روایت کند و برای این کار نیاز به برنامه، شو و محتوا دارد.
تهیهکننده «کیمدی فوتبال» درباره چالشهای تولید چنین برنامهای توضیح داد: امروز با نسلی از بچهها روبهرو هستیم که برنامهسازی برایشان کار سادهای نیست. آنها نسل یوتیوب هستند؛ بچههای تصویر، نور، رنگ و جادو. به همین دلیل رسیدن به ایدهای درست درباره شکل برنامه، کار دشواری بود. به نظرم این برنامه باید در ذات خود ترکیبی از جادو، تخیل، رؤیا و بازی باشد؛ همانگونه که اکوسیستم کیمدی از ابتدا بر پایه رؤیاپردازی شکل گرفته است.
باذل در ادامه به پخش ویژه این برنامه اشاره کرد و گفت: پیشنهاد همکاری از سمت فیلیمو مطرح شد و نگاه آنها به این موضوع بسیار آیندهنگرانه بود. تصمیم گرفتیم کیمدی فوتبال را در بستر این پلتفرم پخش کنیم. به باور من، این همکاری باعث میشود اکوسیستم کیمدی و پلتفرم نمایش خانگی بتوانند مرزهای تازهای را پشت سر بگذارند و کودکان بیشتری شاهد این برنامه باشند.
او درباره انتخاب مجری برنامه نیز توضیح داد: لازم بود میزبانی انتخاب کنیم که هم در کار با بچهها مهارت داشته باشد، هم مورد علاقه آنها باشد و هم خودش به شدت فوتبالی باشد، به همین دلیل سراغ محمد بحرانی رفتیم.
عشق به فوتبال به هم پیوند میدهد
محمد بحرانی، مجری و صداپیشه نیز در مراسم معرفی برنامه «کیمدی فوتبال» با اشاره به نقش خود در این پروژه، از علاقهاش به تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ گفت و توضیح داد: در این برنامه مأمور ساخت دو تیم رؤیایی از ستارگان قرن بیستویکم هستیم. در هر قسمت، دو نوجوان قرار است تیم رؤیایی خودشان را انتخاب کنند و با هم رقابت داشته باشند. کیمدیبازهایی هم که در خانه برنامه را دنبال میکنند، میتوانند عضو یکی از این تیمها شوند. از همان روز اول، یک کلکل جدی و چندمیلیونی شروع خواهد شد.
بحرانی درباره حالوهوای برنامه و ارتباطش با نسل جدید گفت: من همیشه دلم میخواست در برنامهای حضور داشته باشم که برای نسل زد ساخته شده باشد. خدا به من لطف کرد، چون در «کیمدی شو» نهتنها با نسل زد، بلکه با نسل آلفا دوست خواهم شد.
او ادامه داد: شاید بین ما فاصله سنی زیادی وجود داشته باشد، اما یک چیز مشترک ما را به هم پیوند میدهد، چیزی که کیمدی هم در آن استاد است، عشق به فوتبال.

هر هفته ۳۰۰ میلیون تومان جایزه!
لازم به ذکر است که کاربران به محض ورود به «کیمدی فوتبال»، میتوانند حساب خود را به فیلیمو متصل کنند. از این طریق وارد مجموعهای از رقابتها و چالشهای جدید میشوند و میتوانند امتیاز جمع کنند. در واقع، در همین نقطه است که کلکسیونرهای «کینگ فوتبال» و کاربران فیلیمو، تبدیل به بازیگران اصلی «کیمدی شو» میشوند. همچنین قرعهکشی هفتگی برنامه بهصورت کاملاً تعاملی طراحی شده است. پیش از این تجربه تعامل را در برنامههایی مثل «صداتو» و «شبهای مافیا» داشتیم، اما این بار با شکل پیشرفتهتر و توسعهیافتهتری در «کیمدی شو» اجرا میشود.
در این برنامه تعاملی، بچهها و حتی پدر و مادرها میتوانند در چالشها شرکت کنند، به سؤالات پاسخ دهند و از این طریق امتیاز جمع کنند. مسیر دیگر جمعآوری امتیاز، تماشای خود اپیزودهای “کیمدی شو” در پلتفرم است. کاربران به ازای تماشا امتیاز میگیرند. علاوه بر این، هر بار که کاربران فعلی یا اعضای تیم پیشرو، اکانت خود را شارژ کنند، امتیاز اضافی خواهند گرفت.
تمام امتیازهای کسبشده در نهایت در قرعهکشی هفتگی شرکت داده میشود. هر هفته ۳۰۰ میلیون تومان جایزه به نفر برگزیده اهدا میشود. ضمن آنکه در این بازی جذاب، جدول رتبهبندی طراحی شده که بچهها با امتیازاتشان رقابت میکنند تا به اتفاق ویژه پایانی برسند. در ایونت پایانی، سه نفر برتر لیدربورد سه جایزه بزرگ دریافت میکنند و مجوز حضور در ایونت نهایی را خواهند داشت. همچنین ۱۳ نفر دیگر نیز از طریق قرعهکشی انتخاب میشوند تا در مجموع ۱۶ نفر در این رویداد حضور داشته باشند.
ارسال نظر