طراحی خاص این خودرو نظر آمریکاییها را جلب کرده است
یک دستگاه کادیلاک CTS-V کوپه نسل دوم، به عنوان یکی از قدرتمندترین کوپههای عضلانی آمریکا، با طراحی مبتنی بر خطوط صاف و زوایای تند، بار دیگر مورد توجه قرار گرفته است؛ این مدل به صورت پایه از موتور V۸ سوپرشارژ با قدرت ۵۵۶ اسب بخار بهره میبرد.
عصرایران: یک دستگاه کادیلاک CTS-V کوپه نسل دوم، به عنوان یکی از قدرتمندترین کوپههای عضلانی آمریکا، با طراحی مبتنی بر خطوط صاف و زوایای تند، بار دیگر مورد توجه قرار گرفته است؛ این مدل به صورت پایه از موتور V۸ سوپرشارژ با قدرت ۵۵۶ اسب بخار بهره میبرد.

یک دستگاه کادیلاک CTS-V کوپه نسل دوم با رنگ نقرهای متالیک تابان، به عنوان یکی از خودروهای عضلانی و لوکس آمریکایی مورد توجه قرار گرفته است. این مدل اسپرت که از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ تولید میشد، با طراحی زاویهدار و عملکرد بالای خود، در بازار جهانی متمایز بود.
قدرت موتور و عملکرد فنی
CTS-V کوپه به موتور LSA مجهز است که از موتور LS9 کوروت ZR1 نسل C6 مشتق شده است. این خودرو از همان موتور و گیربکس مدل سدان CTS-V استفاده میکند:
موتور: ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ
قدرت پایه: ۵۵۶ اسب بخار (hp)
گشتاور پایه: ۷۵ کیلوگرم متر (kgf.m)
شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت: ۴.۰ ثانیه (نسخه سدان ۳.۹ ثانیه)
حداکثر سرعت: ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت
گیربکس: ۶ سرعته اتوماتیک یا ۶ سرعته دستی (انتخابی)

طراحی زاویهدار و خاص
آنچه بیش از همه در طراحی این خودرو جلب توجه میکند، خطوط صاف و زوایای تند است که آن را از سایر خودروهای همعصرش متمایز میساخت. اگرچه نسل سوم CTS-V تا حدی از این طراحی زاویهدار فاصله گرفت، اما همچنان برخی عناصر طراحی نسل دوم را حفظ کرد.
احتمال ارتقاء به ۹۰۰ اسب بخار
بر اساس تصاویر منتشر شده، وجود یک پلاک کوچک با عدد "۹۰۰" زیر لوگوی اصلی گلگیر CTS-V، احتمالاً نشاندهنده نصب پکیج ارتقاء موتور و رسیدن قدرت خودرو به ۹۰۰ اسب بخار است. این بستههای تقویتی معمولاً توسط شرکتهایی چون Hennessey یا Lingenfelter ارائه میشوند. از آنجایی که بسته Hennessey شامل تغییرات ظاهری (مانند کاپوت تغییریافته) است و این خودرو کاپوت استاندارد دارد، احتمال میرود بسته تقویتی Lingenfelter یا یک تیونر دیگر روی آن نصب شده باشد.







ارسال نظر