موفقیت مهم برمودا در شبهای یلدای تلویزیون
نتایج بررسی عملکرد مجازی ویژه برنامههای شب یلدایی توسط مرکز پژوهشی دیتاک نشان میدهد در بین برنامههای شب یلدا «برمودا» در چند شاخص استراتژیک عملکرد قابل توجهی نشان داده که آن را به گزینه جذابی برای سرمایهگذاری بیشتر تبدیل میکند.
تابناک: نتایج بررسی عملکرد مجازی ویژه برنامههای شب یلدایی توسط مرکز پژوهشی دیتاک نشان میدهد در بین برنامههای شب یلدا «برمودا» در چند شاخص استراتژیک عملکرد قابل توجهی نشان داده که آن را به گزینه جذابی برای سرمایهگذاری بیشتر تبدیل میکند.

برمودا با بالاترین سهم از اخبار در شبهای یلدا با اختلاف قابل توجهی نسبت به سایرین در صدر قرار گرفته. ۱۸ درصد بیشتر نسبت به هزار و یک و ۴۳ درصد بیشتر نسبت به یلدای جوانی.
برمودا ویژه یلدا در پلتفرم اینستاگرام و تلگرام نیز پیشتاز است و البته بررسیها نشان میدهد چهرههای کلیدی یعنی کامران نجفزاده و پس از آن کریم باقری، ایمان تاجیک و بهنوش بختیاری، حمیدرضا پگاه در این موفقیت تاثیر اساسی داشتند.
برمودا حتی پس از یلدا نیز با عملکرد بسیار بهتری نسبت به سایر رقبا توانسته برتری خود را حفظ کند که نشان دهنده پایداری تولید محتواست. همچنین با حدود ۳۳ درصد بازنشر بالاترین میزان بازنشر را در بین برنامههای اصلی ویژه یلدا در اختیار دارد و در تولید محتوای فضای مجازی نیز پنج برابر از نزدیک ترین رقیب خود ۱۰۰۱ بالاتر است.
ارسال نظر