۱۵۷۹۲۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

ستاره «کریستوف والتس» ثبت شد +عکس

ستاره‌ای به نام «کریستوف والتس» بازیگر آلمانی- اتریشی برنده دو جایزه اسکار در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود ثبت شد.

خبرگزاری ایسنا: ستاره‌ای به نام «کریستوف والتس» بازیگر آلمانی- اتریشی برنده دو جایزه اسکار در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود ثبت شد.

«کریستوف والتس» بازیگر سرشناس سینمای جهان در مراسمی با حضور «کوئنتین تارانتینو» ستاره‌ای به نام خودش را در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود رونمایی کرد.

«والتز» پس از رونمایی از ستاره شهرتش در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود رو به حضار مراسم گفت: قلبم از شدت افتخار در حال ترکیدن است. این افتخاری است که به عنوان یک بازیگر هرگز رویای دست یافتن به آن را نیز نمی‌دیدم.

«کریستوف والتس» متولد چهارم اکتبر ۱۹۵۶بیشتر شهرتش را سطح جهانی برای همکاری با فیلمساز مطرح آمریکایی «کوئنتین تارانتینو» به دست آوردهاست. وی برای ایفای نقش «هانس لاندا» در فیلم «حرامزاده‌های لعنتی» و نقش «دکتر کینگ شولتز» در فیلم «جانگوی آزادشده» مورد تحسین منتقدان قرار گرفته است.

ستاره «کریستوف والتس» ثبت شد +عکس

وی در سال ٢٠٠٠، اولین تجربه کارگردانی خود را در تلویزیون به زبانی آلمانی تجربه کرد و قبل از اینکه برای بازی در فیلم «حرمزاده‌های لعنتی» در ٢٠٠٩ مورد توجه قرار گیرد، در مجموعه تلویزیونی انگلیسی «زبان درآمد نامشروع» در سال ١٩٩٠ بازی کرد.

«والتس» در فیلم «حرامزاده‌های لعنتی» در نقش یک افسر آلمانی به نام «هانس لاندا» معروف بازی کرد و برای این نقش جایزه بهترین بازیگر جوایز اسکار، گلدن گلوب، بفتا و جشنواره فیلم کن را دریافت و مورد تحسین منتقدین قرار گرفت.

چندی بعد «والتس» در فیلم «زنبور سبز» نقش یک گانگستر را بازی کرد و سپس در فیلم کشتار به کارگردانی «رومن پولانسکی» مقابل دوربین رفت.

وی سپس به همراه «جیمی فاکس» در فیلم دیگری از تارانتینو به نام «جانگوی آزادشده» درخشید و در نقش یک شکارچی آلمانی افراد خلافکار بازی کرد.

نقشی که موجب شد وی مجدداً مورد تحسین منتقدین قرار بگیرد و جوایزی همچون گلدن گلوب، بفتا و جایزه اسکار را به‌خاطر بهترین نقش مکمل مرد از آن خود کند.

کریستوف و.التس در آوریل سال ۲۰۱۳ به عنوان یکی از اعضای هیات داوران جشنواره فیلم کن ۲۰۱۳ انتخاب شد و امسال نیز یکی از اعضای هیات داوران شصت‌وهفتمین جشنواره فیلم برلین بود.

«والتز» که ۲۵۳۶ نفری است که ستاره‌ای به نام خودش در تالار مشاهیر هالیوود دریافت می‌کند، اخیرا مشغول مذاکره برای بازی در فیلم جدید «جیمز باند» در کنار «دنیل کریگ» است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج