اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۵۸۲۱
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

افشای راز مرگ دختر جوان در کلبه چوبی

راز مرگ دختر جواني كه قرباني تزريق مواد مخدر شده بود بعد از گذشت بيش از ۱۵ ماه فاش شد.

راز مرگ دختر جواني كه قرباني تزريق مواد مخدر شده بود بعد از گذشت بيش از ۱۵ ماه فاش شد.

كارآگاهان جنايي ۲۰شهريور سال گذشته در جريان خبر كشف جسد متعلق به دختري جوان در مسير شمال به جنوب اتوبان چمران، بين پل مديريت و خيابان ملاصدرا قرار گرفتند و به تحقيق در اين رابطه پرداختند.

آنها متوجه شدند متوفي دختر ۳۰ ساله‌اي به‌نام ستاره است كه والدينش دو روز قبل مفقود شدن او را به پليس گزارش داده بودند. پدر ستاره بعد از اطلاع از كشف جسد فرزندش به اداره ويژه مبارزه با قتل پليس آگاهي رفت و به ماموران گفت:

«دخترم از مدتي پيش با پسري به نام بهنام آشنا شده و روز حادثه قرار بود براي ترخيص خودرواش همراه بهنام به راهنمايي و رانندگي بروند. ظهر همان روز ستاره پس از تحويل گرفتن خودرو به منزل بازگشت اما پس از دقايقي به بهانه خريد مجددا از خانه خارج شد.» افسران جنايي با توجه به گفته‌هاي پدر ستاره، بهنام را تحت تعقيب قرار دادند و اين جوان ۲۸ ساله را كه ساكن يكي از برج‌هاي مسكوني خيابان ملاصدرا بود دستگير كردند.

بهنام در بازجويي‌ها گفت: «من به كراك اعتياد دارم و به همين علت چند بار به همراه ستاره براي خريد مواد به حوالي اتوبان چمران رفته بوديم تا اينكه به ستاره پيشنهاد دادم براي تفريح هم كه شده، گاهي اوقات مصرف مواد را تجربه كند و پس از آن بود كه ستاره هم گاهي اوقات همراه من مواد مصرف مي‌كرد و به همين علت با فروشندگان مواد آشنا شده بود.

روز حادثه هم او قصد داشت مواد تهيه كند، به همين علت پس از آنكه او را به در منزل پدرش رساندم، گفت كه مي‌خواهد تنهايي براي خريد مواد به منطقه ده‌ونك برود و از شخصي به نام پيروز كه در كار خريد و فروش موادمخدر فعاليت دارد، مواد بخرد.»

كارآگاهان با بهره‌گيري از اطلاعات به دست آمده فهميدند پيروز ارديبهشت امسال به اتهام خريد و فروش موادمخدر دستگير شده است و در زندان قزلحصار به سر مي‌برد، به همين دليل او را به پليس آگاهي منتقل كردند و تحت بازجويي قرار دادند.

اين مرد ۳۸ساله‌ گفت: «از طريق صحبت‌هاي يكي از دوستانم به نام محمد كه از فروشندگان مواد در منطقه ده‌ونك است، متوجه شدم يكي ديگر از فروشندگان مواد به نام ساشا، دختر جواني را براي مصرف مواد به كلبه‌اي چوبي در فضاي سبز حوالي ده‌ونك برده است. پس از گذشت چند روز از اين موضوع بود كه ساشا براي خريد مواد به من مراجعه كرد و در ازاي هزينه خريد مواد، يك رشته گردنبند طلاي زنانه به من داد و مدعي شد اين گردنبند متعلق به همان دختر جواني است كه چند روز پيش به او مواد فروخته است.»

با توجه به اظهارات پيروز درخصوص اينكه هنوز گردنبند را در مخفيگاهش دارد، كارآگاهان با مراجعه به مخفيگاه پيروز و بازرسي از اين محل موفق به كشف گردنبند متعلق به ستاره شدند و پس از آن دستگيري ساشا در دستور كار قرار گرفت. تحقيق درباره اين متهم ۳۰ساله فاش كرد او از مجرمان سابقه‌داري است كه بارها به اتهام‌هايي مانند تهيه و تكثير تصاوير و فيلم‌هاي غيراخلاقي، رابطه نامشروع، خريد و فروش موادمخدر، ايجاد مراكز فساد و درگيري با ماموران دستگير و روانه زندان شده است.

اين جوان سرانجام با انجام تحقيقات نامحسوس پليسي، در ۱۳ تير سال ‌جاري در حوالي ميدان فاطمي شناسايي و دستگير شد. وي در اعترافات خود به كارآگاهان گفت: «۱۸ شهريور پارسال من به همراه محمد، دختر جواني را در حوالي اتوبان چمران مشاهده كرديم. با نزديك شدن به اين دختر جوان متوجه شديم وي به علت مصرف بيش از حد مواد در حالت طبيعي قرار ندارد، به همين علت او را به كلبه‌اي چوبي در منطقه ده‌ونك برديم.

حدود ساعت هشت صبح بود كه متوجه شديم اين دختر نفس نمي‌كشد و براي همين آنقدر منتظر مانديم تا هوا مجددا تاريك شود. بعد محمد يك وانت پيكان تهيه كرد و حدود ساعت دو نيمه شب جسد را به حوالي چمران برديم و رها كرديم و خودمان نيز به سرعت از محل دور شديم.»

با توجه به اعترافات ساشا، محمد نيز كه در زندان قم در بازداشت به‌سر مي‌برد به پليس آگاهي منتقل شد و او نيز انگشت اتهام را به سوي فرد ديگري نشانه گرفت و از دختري به نام صبا نام برد. او گفت: «زماني‌كه به همراه ساشا متوجه اين دختر جوان شديم، يكي از خريداران مواد به نام صبا را كه بارها خود من به او مواد فروخته بودم، مشاهده كردم او ستاره را از ماشين پياده كرد و به سرعت از محل دور شد.

پس از نزديك شدن متوجه شديم آن دختر به علت مصرف مواد در وضعيت مناسبي قرار ندارد.» كارآگاهان با توجه به اطلاعات به دست‌آمده از هويت صبا، اين دختر ۲۸ساله را ۱۳ آذر در خانه‌اش در خيابان ميرداماد دستگير كردند. او به كارآگاهان گفت: «آن روز براي تهيه مواد به منطقه ده‌ونك رفتم و در آنجا متوجه شدم دختر جواني مثل من قصد خريد مواد دارد. پس از خريد و تهيه مواد، هر دو براي مصرف به ماشين من رفتيم و در آنجا به ستاره گفتم تزريق مواد اثر بهتري دارد.

او قبول كرد مواد را تزريق كند و از آنجايي‌كه تجربه تزريق مواد را نداشت، خودم اين كار را برايش انجام دادم كه ناگهان پس از تزريق، از وضعيت طبيعي خارج شد. بسيار ترسيده بودم و به همين علت او را به سرعت از ماشين پياده كردم و در حالي‌كه دو نفر به ماشين نزديك مي‌شدند، به سرعت از محل دور شدم.»

به اين ترتيب راز مرگ دختر معتاد فاش و پرونده وارد مرحله تازه‌اي شد.سرهنگ حميدرضا ياراحمدي، جانشين پليس آگاهي تهران با تاييد اين خبر با اشاره به نظريه پزشكي قانوني درخصوص علت مرگ ستاره گفت:

«برابر اعلام نظريه پزشكي قانوني، علت اصلي مرگ نارسايي تنفسي ناشي از تزريق بيش از اندازه مواد (به ميزان ۵۰درصد) و عدم انجام اقدامات درماني فوري (به ميزان ۵۰درصد) عنوان شده است؛ بنابراين با توجه به اعترافات متهمان پرونده درخصوص تزريق مواد و عدم انتقال به مركز درماني، متهمان با صدور قرار و براي انجام تحقيقات تكميلي در اختيار اداره دهم پليس آگاهي تهران قرار گرفتند.»


منبع: شرق

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

افشای راز مرگ دختر جوان در کلبه چوبی


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • marmar

      واقعا موندم چرا با واردات مواد مخدر برخورد جدی نمیشه......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      یا مثلا با ساختش تو کشور خودمون....!!!!!!!!!
      آخه چقدر باید از این مسئله ضربه بخوریم؟

    • رضا

      این همه میگن نکشین نمیدونم بدنتون میپوسه کرم میزنه از این حرفا بعد طرف باز میره میکشه دختری که وقتی رغبت میکنه با پسر معتاد دوست بشه خوب تقدیره خودشو خودش امضا کرده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج