۱۵۸۲۴۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تصاویر معلمان فداکار ایران در کتب درسی

سرپرست اداره کل نشر و توزیع مواد آموزشی گفت: ۲۰۰ عنوان از کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۹۵-۹۴ به شرکت‌های چاپ سفارش داده شده است و از تصاویر معلمان فداکار نیز در کتاب‌های درسی استفاده می‌شود.

خبرگزاری فارس: لیلا نیک‌روش، سرپرست اداره کل نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: مهمترین برنامه‌ام این است که تولید و توزیع بسته آموزشی را به موقع انجام دهیم و پیش از شروع سال تحصیلی کتابها را به دست دانش‌آموزان و با کیفیت بالا ببریم؛ البته این کارها قبلاً نیز انجام شده است.

وی ادامه داد: ما سفارش چاپ بیش از این ۲۰۰ عنوان از کتابهای درسی مربوط به سال تحصیلی ۹۵- ۹۴ به شرکت‌های طرف قراردادمان فرستاده‌ایم.

نیک‌روش افزود: در مقایسه با سال گذشته در همین زمان ما جلوتر هستیم و امسال کتاب‌های دوره پنجم و نهم جدید‌التالیف‌ است و تلاش‌مان این است همراه با تألیف کتابها کارهای هنری کتاب‌های درسی همزمان انجام شود.

نیک‌روش در خصوص چاپ عکس از معلمان فداکار در کتاب‌ها یادآور شد: حتماً این کار صورت می‌گیرد. اولین جلسه را با واحد هنری گذاشته‌ایم و از این افراد استفاده خواهد شد و در برنامه‌های ماست که این افراد را شناسایی کنیم.

سرپرست اداره کل نشر و توزیع مواد آموزشی مهمترین برنامه کار خود را ارتقا کیفیت کتاب‌ها برشمرد و گفت: تلاش ما این است که استاندارد‌ها را بیشتر رعایت کنیم . مشکلات موجود در تصاویر کتاب‌ها را برطرف کنیم و بسته‌های آموزشی نیز به موقع به دست دانش‌آموزان و معلمان برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج