adexo3
۱۵۸۴۹
۵۰۳۳
۵۰۳۳
پ

تهیه کننده آلبوم های لهراسبی یغمایی و چاوشی

از خود چاوشی بپرسید چرا کنسرت نمی دهد!

یکی دو روز قبل زمزمه هایی درمورد فراری شدن «رامین بصیرت نیا»، یکی از تهیه کنندگان سرشناس و فعال بازار موسیقی کشور در بین اهالی موسیقی دهان به دهان چرخید و به خبر پلمب شدن دفتر کار ایشان ختم شد.

برترین ها به نقل از تماشا : یکی دو روز قبل زمزمه هایی درمورد فراری شدن «رامین بصیرت نیا»، یکی از تهیه کنندگان سرشناس و فعال بازار موسیقی کشور در بین اهالی موسیقی دهان به دهان چرخید و به خبر پلمب شدن دفتر کار ایشان ختم شد.

پیگیری های ما برای ارتباط گرفتن با این تهیه کننده میسر نشد تا اینکه از طریق تلفن همراه یکی از فعالان عرصه موسیقی که دستی هم در تولید آلبوم های پاپ دارد، توانستیم با بصیرت نیا ارتباط برقرار کنیم.

عین مکالماتی که در این گفت و گو رد و بدل شده رو به روی شماست. قطعا تماشا این حق را برای همه کسانی که در این گفت و گو درباره آنها صحبتی شده، قائل است که در مقام پاسخگویی برآیند و نظراتان را درباره صحت و سقم این صحبت ها عنوان کنند.

*در مجامع موسیقی اخباری مبنی بر اینکه شما به دلیل عدم انتشار آلبوم خواننده ها و عدم پرداخت قراردادهای مالی تان مورد پیگیرد قضائی قرار گرفته اید نقل شده. توضیح می دهید.

در این مورد دوستانی که شاکی هستند بهتر نیست توضیح دهند؟

*آنها صحبت هایشان را کرده اند و حاضر به گفت و گو در این باره نیستند.

به هر حال امتیاز مادی و معنوی تعدادی آلبومن در اختیار من است که در زمان مقرر در بازار موسیقی آنها را منتشر خواهم کرد.

*مبالغ مالی ذکرشده در قرادادها تسویه شده اند؟

بله.

*کامل؟

بله!

*صحت دارد دفتر شما پلمب شده؟

پس من الان کجا نشسته ام و با شما صحبت می کنم؟!

*شما در دفترتان هستید؟

بله (می خندد).

*بعضی دوستان هنرمند ادعا می کردند که شما تلفن هایتان خاموش شده و هیچ راه تماسی با شما نیست و نمی توانند شما را پیدا کنند و نگران آلبومشان هستند.

عذر می خواهم که با این صراحت می گویم ولی اگر قرار باشد کسی مرا پیدا کند، پیدا می کند. کسانی که نباید ما با آنها صحبتی کنیم، قطعا صحبت نمی کنیم.

*یعنی شما ترجیح می دهید با چه کسانی صحبت کنید؟

ترجیح می دهم به کارهایم برسم و از حاشیه دوری کنم!

*آلبوم محسن چاوشی هم در فهرست آلبوم هایی است که در امتیاز شماست؟

بله.

*کنسرت های این خواننده چطور؟

بله!

*و این اتفاقات چه زمانی رخ می دهد؟

این را باید با خود آقای چاوشی صحبت کنید. من درمورد تاریخ این اتفاق نمی توانم نظری بدهم. من فقط کار سرمایه گذاری برنامه های ایشان را انجام می دهم و بقیه امور را خود ایشان تصمیم می گیرند. شما ۱۰ روز صبر کنید خیلی چیزها روشن می شود و دهان خیلی ها هم بسته می شود!

*درمورد آلبوم علی لهراسبی هم توضیح می دهید؟

آلبوم ایشان طبق زمانبندی ای که از قبل بود، در همان تاریخ ۷/۱۰/۹۰ وارد بازار موسیقی کشور خواهد شد. می بینید که هیچ کدام از صحبت هایی که شده صحبت ندارد. آقای «امیر مسعود» هم علاوه بر اینکه تا ریال آخر قراردادش را دریافت کرده، مقداری هم به ما بدهکار است. دیگر آلبومی که تحت امتیاز من است آلبوم آقای «مهدی یغمایی» است که در طول روز هفت هشت بار با هم صحبت می کنیم. با آقای لهراسبی هم که روزی ۴۰ بار تلفنی صحبت می کنیم! همه تمام مبالغ قراردادی شان را دریافت کرده اند.

*خب بحث قراردادها یک طرف قضیه است. بحث دلایل منتشر نشدن آلبوم ها هم یک بحث دیگر. چرا تا این حد انتشار برخی آلبوم ها با تاخیر رو به رو شده؟

ببخشید، قبل از محرم و صفر این همه آلبوم منتشر شد. آلبوم مسعود امامی، رضا یزانی، عصار و علی اصحابی. چه اتفاقی افتاد؟ یا شهرام شکوهی. همه آلبوم ها با هم سوختند. نابود شدند. من هم بقیه آلبوم ها را روانه بازار کنم تا آنها هم بسوزند؟ آلبومی که این همه برایش هزینه شده را منتشر کنم تا گرفتار وضع این روزهای بازار شود؟ نمی بینید بازار سوت و کور است و هیچ کس سراغ محصولات موسیقی نمی آید؟ پس باید به من حق بدهید دیگر. دوستانی که این روزها پشت سر من همه این صحبت ها را ساخته اند و حتی به گوش خانواده من هم رسیده، آن زمانی که پولشان را می گرفتند باید به این چیزها هم فکر می کردند.

*پس شما همه این حرف و حدیث هایی را که این روزها حول و حوش شما هست را با قدرت تکذیب می کنید؟

دلیل همه این حرف و حدیث ها باج خواهی هایی بوده که ما حضر نشده ایم بدهیم. همین همکاران شما علنا از ما باج خواهی کردند ولی چون ما حاضر به پرداخت نشدیم در محافل مختلف پشت سر ما حرف زدند.

*یعنی منظورتان خبرنگاران است؟

بله.

*خبرنگاران چرا باید از شما باج خواهی کنند؟ چه دلیلی می تواند داشته باشد؟

مثلا من اس ام اس هایی دارم که هنوز هم موجود است و در آن برای من نوشته اند که اگر پول ندهید آبرویتان را می برم. در رسانه های داخلی و خارجی همه جزئیات زندگی شخصی تان را منتشر می کنم.

*مگر مشکلی بود؟ چیزی بوده که شما قصد پنهان کردن آن را داشتید؟

نه. چون درست کار کرده ایم این حرف و حدیث ها به وجود آمده است. شما تک تک خواننده هایی که با من کار می کنند را به شما می دهم. اگر واقعا توانستید کوچک ترین مشکلی از زبان آنها درمورد من و تعهداتم پیدا کنید، آن وقت حق با شماست و همه این حرف و حدیث های اخیر حتما صحت دارد...!


باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

از خود چاوشی بپرسید چرا کنسرت نمی دهد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج