adexo3
۱۵۸۷۰۸
۳۰ نظر
۵۰۰۶
۳۰ نظر
۵۰۰۶
پ

واکنش به توهین‌ مقام کانادایی به حاج قاسم

در حالی که وزیر خارجه کانادا طی اجلاس منامه در اظهاراتی توهین‌آمیز، سردار سلیمانی را مورد خطاب قرار داد، حسین موسویان با اشاره به خوش‌نشینی مقامات غربی، سلیمانی را کسی دانست که در مبارزه با داعش، جانش را به خطر انداخته است.

خبرگزاری تسنیم: جان برد، وزیر خارجه کانادا در اجلاس منامه با توهین به سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: "قاسم سلیمانی نماینده ترور در منطقه، امروز به عنوان قهرمان مبارزه با داعش خود را نشان می‌دهد."

سید حسین موسویان، دیپلمات سابق ایرانی و پژوهشگر مقیم در دانشگاه پرینستون آمریکا در پاسخ به اظهارات توهین‌آمیز وزیر خارجه کانادا گفت: "آقای وزیر، در حالیکه شما اوقاتتان را در کاخ‌های کشورهای منطقه و در هتل‌های فوق‌الذکر می‌گذرانید، سردار سلیمانی جانش را در کف گرفته و در صحنه عملیاتی و در جبهه‌های عملیاتی با داعش و تروریسم تکفیری مبارزه می‌کند و جانش را برای مبارزه با داعش به خطر انداخته است. آن وقت شما ایران را در مورد تروریسم داعش محکوم می‌کنید.

همه می‌دانند که تروریسم تکفیری داعش و جبهه النصره و طالبان و القاعده، ریشه در یک ایدئولوژی خطرناک دارد که منزلگاه آن کشورهای عربی حاشیه جنوبی خلیج فارس (GCC) است. برای مبارزه با ریشه این تروریسم چه کرده‌اید؟ داعش و تروریستهای تکفیری با پول و اسلحه کشورهای GCC رشد کردند و پدید آمدند، برای مبارزه با این واقعیت تلخ چه کرده‌اید؟ اینها واقعیاتی است که کسی در این کنفرانس جرأت ندارد در مورد آن حرف بزند.

آمریکا رهبری اقدامات خصمانه علیه ایران را در ۳۵ سال گذشته به عهده داشته است. حتی آمریکا نقش مثبت ایران در مبارزه با داعش را مورد تقدیر قرار داده است. همین چند روز پیش جان کری، وزیر خارجه آمریکا نقش ایران در مبارزه با داعش را مثبت خواند. وقتی آمریکا در این مورد به نقش مثبت ایران اعتراف می‌کند، چرا در این کنفرانس، پیروان آمریکا، غیرمنصفانه ایران را مورد سرزنش قرار می‌دهند."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاربر

      خودشان بنیان گذار داعش در منطقه بودن و حالا به اسم مبارزه با داعش منطقه را به اتش کشیدن حالا یک کشور مثل کانادا که ادای ادمهای متمدن را در میاره حرفهاب بی ربط میزنه سردار سلیمانی تنها نیست تمام بچه های دهه 40 با سردار هستن او فقط نماینده این ملت است اگر احساس کنیم که تنها است همان بچه های طلائیه -بازی دراز - مجنون - دریاچه ماهی - فکه دوباره به جبهه خواهیم امد و یک بار دیگر ایرانی بودن خود را به رخ داعشیان احمق و هواداران انها نشان خواهیم داد مرگ بر امریکا و انگلیس و کانادا

      پاسخ ها

      • محمد

        برادر بزرگوار من با شما موافق نیستم. یعنی چه "تمام بچه های دهه 40 با سردار هستن"؟؟؟؟
        جهان این رو بدنه که تمام مسلمانان مخصوصا بچه های ایران پشت حاج قاسم هستند.

      • بدون نام

        کاناداییها برن بچسبن به اون صهونسیتشون -سردار سلیمانی محبوب دل ملت ایران است

      • محمدجواد

        آقا مگه ما دهه 60یا چمونه که پشت سردار نباشیم؟سردار ما هستیم.دستور ازشما و آقا جانفشانی از ما.
        به قول شهید آوینی مکه برای شما فکه برای ما.بال نمیخواهیم همین پوتینهای کهنه هم مارا به آسمان میبرن.

    • محسن

      بعد من ميگم به اين كانادا نبايد اجازه بدن تو ايران دوباره سفارت بزنه دوستان ميان منفي ميدن!!!... ببينيد ديگه ذات كثيفشونو!

    • شادی

      مهم اینه که سردار سلیمانی از نظر مسلمانان جهان یه اسطوره هستن

    • محسن

      سلام،
      واقعا جای تاسف داره!اگر همین جوابو آقای موسوی داده باشه!جواب به این فرافکنی باید در عین کوتاه بودن متقن باشد.
      واقعا سرداربغیر از کمک به منطقه چکاری کرده که نه فقط برای مسلمانان بلکه برای کل دنیا سود آور نباشد ؟بگذارید گروهکهای تکفیری را از عراق وسوریه ولبنان بیرون بریزندآنوقت به کشورهایشان برگشتند ومردمشان را قصابی کردند میفهمند که فقط باید به پای ژنرال سلیمانی بوسه بزنند تا راهکار مبارزه با این خون خواران را نشانشان بدهد.

    • بدون نام

      خودشون به وجود اورندگان تروریسم تو منطقه هستن و حالا قیافه حق به جانب گرفتن. سردار سلیمانی عاشقتم

    • ناشناس

      این وسط این کاناداییها کیلویی چندن

    • محمد

      سلام بر شیر مرد ایران حاج قاسم سلیمانی

    • علی

      سردار پر افتخار ایران ،هرچه از دلیری شما بگویم کم است آفرین بر شما که خواب را بر این اجنبی ها حرام کردی ، و آوازه ات تمام جهان را پر کرده است، چون تو عزیزی اینها از این عزیز بودن تو تا فی ها خالدون می سوزند، انشاء الله همیشه زنده وپاینده باشی .

    • بدون نام

      درود بر سلیمانی و موسویان هر دو

    • عرفان

      شما مقام کانادایی یا آمریکا که خوب مثلا اشتباهی به داعشی ها کمک تسلیحاتی میکنید...حاج قاسم نماینده ترور هست یا شما؟؟؟؟؟؟؟؟

    • محمدجواد

      با سلام و درود به همه یلان عرصه مبارزه با تروریسم به ویژه حاج قاسم.
      یه همچین آدمی با حرفای بی اساس و بی قاعده یه آدمی نه فقط روی کره زمین جا اشغال کرده و هیچ بازدهی نداره خراب نمیشه که.
      به قول معروف:به عمل کاربر آید به سخنرانی نیست.حاج قاسم داره تو میدون حرفاشو میزنه.شماهم اگه یه کم جیگر داری بسم الله.
      ماییم و نوای بی نوایی
      بسم الله اگر حریف مایی

    • ناشناس

      اقا چرا نظر منو چاپ نکردید من که نظر بدیندادم شما که زرنگی منفی هارو وارد میکنی مشخصه خودتم داعشی هستی پس چاپ کن تا قاطی نکردما

    • علی رباطی

      سلام سردار.خدا قوت .برای رضای خدا کار کردن این حرفها را دارد .اگر بیگانگان این حرفها را نزنند تو شک کند در اصل کارت . موفق باشید 70میلیون نفس دعا گو شماها هستند

    • hamid

      بى شک کانادا غلط اضافه کرده اگه خىلى مردن خودشون زمينى برن با داعش بجنگند به کسى که داره اىن کاررو مىکنه افترا وارد نيست

    • مشدی

      هزار ماشالله به موسویان - البته سردار که جای خود داره و رو چشم ماست

    • بدون نام

      سردار دوست داريم حرفهاى اينها از روى كينه ودشمنى است

    • aliirani

      با سلام
      وزیر خارجه کانادا از این ناراحت شده که سردار سلیمانی پته شونو روی آب ریخته و مشخص کرده ائتلاف غربی علیه داعش کشکه وهمشون پشتیبان پروپا قرص داعشن.جناب جان برد از دست سردار عصبانی باش واز این عصبانیت بمیررررر.تمامی مسلمانان واقعی پشتیبان حاج قاسم عزیزند. بتاز سردار به کوری چشم نادانان وائتلاف جنایتکاران برعلیه حیوانات داعشی.

    • نسیبه

      سلام سردار
      تنت سلامت
      و
      عمرت طویل باد
      مرگ بر بدخواهان ایران و ایرانی

    • saman

      مقام کانادایی شما ادم های یانکی هستید مقام های سپاه پاسداران این توهین رابی جواب نمی گذارند شما که توهین میکنید جوابش را خواهید دید من عاشق فداکاریهای حاج قاسم هستم اسمش قوت قلب ماست با با بس کنید بجای توهین ویاوه گویی به این سردار عزیزمان حقوق بشر در کشور خودتان را رسیدگی کنید.

    • زهرا

      درود و سلامتی نثار بزرگ سردار جهان اسلام ، سردار شما نام مختارهای زمان را جاودانه کردید و باعث افتخارید و ما به خودمان میبالیم چون شمایی داریم که ابرقدرتهای جهان حتی نمی توانند گوشه چشمی به خاک ما داسته باشند ما زنان که دستمان از یاری شما کوتاه است با دعای خیرمان همیشه در کنارتان هستیم و گوش به فرمان ، به کوری چشم داعش و داعشیان زمان ....در پناه ایزد منان سردار

    • محمود حبیب کاظمی رزمنده کربلای 5

      اولا من برای کل ملت دنیا پیام صلح و دوستی دارم. دوم اینکه هیچ گونه حمله ای را بی پاسخ نمی گذاریم .سردار سلیمانی یعنی همه وجود ملت مسلمان ایران .وچه بسیارند از این سر دارهای اماده دفاع .من دوست ندارم مانند شماها با کلمات بجنگم . اگر مرد جنگید به میدان بیایید تا با صدای غرش شیران چنان لرزه ای بر پیکرتان وارد کنیم که دیکر فکتان توان توهین با کلمات را نداشته باشد. رزمنده هشت سال دفاع مقدس............

    • بدون نام

      سردار غیبتتو کردن اخرین تلاش ادم نا توانه سرت سلامت عزیز

    • زنده بادايران وايراني

      آقاي وزيرکشورکاناداکشوري است که دوش به دوش آمريکا ازتروريسم دولتي اسرائيل حمايت مي کند.اگرفقطکشورکانادايک بارتوسط تکفيرها موردحمله قرارمي گرفت.تقديروتحسين افرادي شريف وعزيزامثال حاج قاسم برايتان سخت نبود.

    • علیرضا

      کانادا خودش مستعمره ای بیش نیست وبرای پنهان کردن چنین ضعف بزرگی،آن هم در جهان امروز که دیگه اثری از مستعمرات نمانده،این مزدوران انگلیس وصهیونیست دست وپا میزنند و گنده تر از دهنشون حرف میزنن وفرافکنی میکنن.اگه راست میگی یک کلمه علیه اسرائیل ودرمورد کودک کشی صهیونیستها بگو،اگه یک ساعت بعد ازمقامت عزل نشدی،آنوقت احساس کن که یک وزیر خارجه واقعی هستی ابله

    • ایرانی

      مالک اشتر علی خدا نگهدارت باشدو ما مردم ایران پشت سر حاج قاسم و تمامی سرداران رشید اسلام هستیم

    • پوریا

      سلام
      میخوام به این وزیر بی مقدار کانادایی ی جمله از زبان سردار بگم
      ای مگس صحنه سیمرغ نه جولنگه توست عرق خود میبری و زحمت ما میداری
      و به زبون نیشابوری خودم میگم
      وخه یره سوسول فیکری ورسرت کو خاته جم کو اندازه ی ای حرفا نیی

    • ايراني

      افتخار جامعه نظامي و غير نظامي ايراني در سرتاسر جهان
      حاج قاسم سليماني
      پاينده باد حاج قاسم
      پيروز باد سرباز گمنام

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج