adexo3
۱۵۹۱۱۱
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

شرط پخش مجدد سریال جنجالی تلویزیون

محمد مسعود درباره ادامه ساخت سریال «سرزمین کهن» و همچنین اصلاحاتی که پیش از این مطرح شده بود که درخصوص این سریال باید انجام بپذیرد، توضیحاتی را پس از جلسه‌ای که با معاون سیما داشته است، ارائه داد.

خبرگزاری ایسنا: محمد مسعود درباره ادامه ساخت سریال «سرزمین کهن» و همچنین اصلاحاتی که پیش از این مطرح شده بود که درخصوص این سریال باید انجام بپذیرد، توضیحاتی را پس از جلسه‌ای که با معاون سیما داشته است، ارائه داد.

این تهیه‌کننده با اشاره به جلسه‌ای که با علی‌اصغر پورمحمدی - معاون سیما - داشته‌اند، گفت: در این جلسه قرار شد مقدمات کار را انجام دهیم. به نوعی فاز یک و دو را به سرانجام برسانیم و سال جدید مراحل پیش تولید را آغاز کنیم و تیر یا مرداد سال ۹۴ فاز جدید را کلید بزنیم.

وی همچنین درخصوص پخش این مجموعه که چه زمانی خواهد بود، گفت: در جلسه‌ای که صحبت کردیم قرار شده است مهر ۹۴ پخش سریال «سرزمین کهن» را آغاز کنیم.

این تهیه‌کننده درباره اصلاحات سریال «سرزمین کهن»، گفت: نظراتی داده شد که قرار است اعمال شود. بخش‌هایی از اصلاحات باید صورت بگیرد که آن را انجام داده و می‌دهیم و پیش از این نیز تا قسمت هفت اصلاحات را انجام داده بودیم اما به پخش نرسید.

وی در ادامه درباره طولانی بودن زمان ساخت فاز جدید این مجموعه و همچنین جمع کردن دوباره عوامل نیز توضیحاتی را داد و گفت: جمع کردن عوامل «سرزمین کهن»‌ پس از این مدت زمان، کار سختی است که باید به برنامه‌ریزی برسیم. از طرفی چون بر سر مجموعه «ابله» هستیم و کار تولید این مجموعه تا فروردین به طول می‌انجامد، عملا نمی‌توانیم زودتر از این زمان فاز جدید «سرزمین کهن» را آغاز کنیم.

محمد مسعود در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار ایسنا با اشاره به اینکه همه بچه‌های «سرزمین کهن»‌ در «ابله» هستند، گفت: از مجموعه «ابله» باید کاملا بیرون بیاییم و آن را به سرانجام برسانیم و سپس «سرزمین کهن»‌ را شروع کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sana

      یه سریال درست حسابی پخش میشد.اونم نذاشتن ببینیم.من عاشقش بودم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج