adexo3
۱۶۰۲۸۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حذف دفترچه‌های بیمه سلامت تا پایان سال

سخنگوی بیمه سلامت ایرانیان گفت: طبق برنامه جدید سازمان بیمه سلامت ایرانیان دفترچه‌های بیمه سلامت تا پایان سال در کشور به تدریج حذف خواهند شد و کد ملی شناسه فرد تحت پوشش خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران: سخنگوی بیمه سلامت ایرانیان گفت: طبق برنامه جدید سازمان بیمه سلامت ایرانیان دفترچه‌های بیمه سلامت تا پایان سال در کشور به تدریج حذف خواهند شد و کد ملی شناسه فرد تحت پوشش خواهد بود.

سید مهدی میرشاه ولد با بیان اینکه طرح حذف دفترچه بیمه از شنبه در چهار بیمارستان چهار استان به طور آزمایشی آغاز شده است، گفت: این چهار استان شامل اصفهان، فارس، مازندران و تهران است که در بیمارستان‌های پایلوت زیر ساخت‌های الکترونیکی(HIS ) فراهم شده به طوری که این بیمارستان‌ها امکان دسترسی به لینک سامانه بیمه سلامت را دارند و یا وارد کردن کدملی بیمار می‌توانند به اطلاعات بیمار و تحت پوشش بودن پی ببرند و به راحتی بستری شوند.

میرشاه ولد با بیان اینکه در این اجرای آزمایشی مشکلات و موانع کار مشخص شود، عنوان کرد: تلاش این است که تا پایان سال در کلیه بیمارستان‌های طرف قرارداد با سازمان بیمه سلامت این طرح اجرایی شود.

وی خاطر نشان کرد: حذف دفترچه بیمه فقط شامل کسانی می‌شود که تحت پوشش بیمه سلامت ایرانیان باشند و برای بیمه‌شدگان تحت پوشش خدمات درمانی و تأمین اجتماعی کاربرد ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج