adexo3
۱۶۰۳۴۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

استقرار یگان ویژه در مرزهای‌ غربی کشور

فرمانده یگان‌ ویژه ناجا از استقرار ماموران یگان ویژه در پایانه‌های مرزهای‌ غربی کشور همزمان با موج بازگشت زائران از عراق خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده یگان‌ ویژه ناجا از استقرار ماموران یگان ویژه در پایانه‌های مرزهای‌ غربی کشور همزمان با موج بازگشت زائران از عراق خبر داد.

سردار حسن کرمی با اشاره به حضور یگان ویژه در مبادی ورودی مرزهای غربی کشورمان اظهارکرد: با توجه به استقبال بی سابقه هموطنانمان برای سفر به کشورعراق و زیارت بارگاه امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس تصمیم بر آن شد تا ماموران یگان‌های ویژه در پایانه‌های مرزی شلمچه، چزابه و مهران مستقر شده و در تامین امنیت و خدمت رسانی بهتر به زائران مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه یگان‌های ویژه نیز در قالب فعالیت‌های قرارگاه ظفرفعالیت خواهد کرد، افزود: برای زمان بازگشت زوار به کشور نیز تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم اندیشیده شده است.

فرمانده یگان ویژه ناجا ارائه توزیع غذا میان زوار، اطلاع رسانی و ... را از دیگر خدمات یگان ویژه برشمرد و افزود: این وظایف علاوه بر وظیفه اصلی که حفظ و تامین امنیت این مناطق و زائران است، انجام می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج