اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۶۰۸۱۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

توصیه مهم به مردم درباره خرید طلا

به گفته رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر افزایش قیمت طلای داخلی رابطه مستقیم با افزایش نرخ طلای جهانی و ارز داشته و به هیچ عنوان بازار با هیجان روبرو نشده است.

خبرآنلاین: به گفته رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر افزایش قیمت طلای داخلی رابطه مستقیم با افزایش نرخ طلای جهانی و ارز داشته و به هیچ عنوان بازار با هیجان روبرو نشده است.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر اعتقاد دارد که مردم می توانند با اندوخته های کوچک طلا بخرند.

محمد کشتی آرای، رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر اظهار داشت: « در پی نوسانات اخیر در بازار طلای جهانی قیمت طلا در بازار های داخلی نیز افزایش پیدا کرد. »

به گفته وی افزایش قیمت طلای داخلی رابطه مستقیم با افزایش نرخ طلای جهانی و ارز داشته و به هیچ عنوان بازار با هیجان روبرو نشده است.

کشتی آرای با اشاره به رکود بازار طلا در ماه گذشته و قبل از آخرین دور مذاکرات گروه ۱+۵ تاکید کرد: «قیمت هر اونس طلای جهانی ماه گذشته ۱۱۸۹ دلار بوده اما امروز ۱۲۲۲ دلار شده است. در یک ماه گذشته قیمت طلای جهانی ۳۳ دلار افزایش داشته و به همین نسبت نیز روی قیمت طلای داخلی تاثیر گذاشته است.»

وی افزود: « افزایش قیمت بازار داخلی کاملا منطبق با نرخ ارز و قیمت طلای جهانی است و هیچ تفاوت و افزایش کاذبی با عنوان حباب نداریم.»

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با اشاره به اینکه امروز بازارهای جهانی طلا تعطیل بود اظهار داشت: « امروز قیمت سکه از ۹۸۱ هزار تومان به ۹۸۸ هزار تومان افزایش پیدا کرده که این ۷ هزار تومان ناشی از افزایش قیمت ارز بوده است. »

این فعال بازار طلا و جواهر در خصوص افزایش تقاضای خرید طلا در بازار اعلام کرد: « طی ۲ سال اخیر در بازار طلا هیچ هیجانی نداشتیم و این بازار گاهی نیز با رکود مواجه بوده است. »

به گفته وی مردم با شناخت و تجربیات خوبی که در سال های اخیر به دست آورده اند از خرید هیجانی طلا خودداری کرده و مدتهاست که هیچگونه افزایش تقاضا برای طلا نداریم. به همین دلیل در بازار سکه و طلا عرضه و تقاضا متعادل است و قیمت ها در حد متعارف و معقول مانده است.

وی از خرید طلا به عنوان نوعی از پس انداز برای سرمایه های خرد نام برد و گفت: « خرید طلا به جای خریدهای غیر ضروری هم به اقتصاد کشور کمک می کند هم به اقتصاد خانواده.»

کشتی آرای توصیه کرد: « بهتر است مردم اندوخته های کوچک خود را تبدیل به طلا کنند تا در زمان مورد نیاز به عنوان کمک به خانواده مورد استفاده قرار دهند. »
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج