adexo3
۱۶۲۹۶
۵۰۷۵
۵۰۷۵
پ

در هند بهار آزادی نیست پس مهریه نمیدهم!

من و شوهرم در هندوستان زندگی می‌‌کنیم و حدود ۲ سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد ولی او برای اینکه مهریه‌ام را نپردازد، بهانه آورده که از هند به سکه بهار آزادی دسترسی ندارد.

زنی در دادگاه خانواده گفت: من و شوهرم در هندوستان زندگی می‌‌کنیم و حدود ۲ سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد ولی او برای اینکه مهریه‌ام را نپردازد، بهانه آورده که از هند به سکه بهار آزادی دسترسی ندارد.

زنی با مراجعه به دادگاه خانواده ۲ (ونک) دادخواست جدایی خود را به قاضی فریبرز مردانی، رئیس شعبه ۲۷۱ این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این زن در برابر قاضی این پرونده با بیان اینکه حدود ۲ سال از زندگی مشترکشان می‌گذرد، اظهار داشت: شوهرم در هندوستان بوده و ایرانی الاصل است و حاضر نیست مهریه که حق من است را بدهد.

وی ادامه داد: مهریه‌ام ۳۱۴ سکه بهار آزادی است و شوهرم مدعی است که نمی‌تواند این مهریه را پرداخت کند چون دسترسی به سکه بهار آزادی ندارد.

زن با اشاره به اینکه فرزندی نداریم، گفت: می‌خواهم مهریه‌ام را گرفته و از شوهرم جدا شوم چون از نظر اخلاقی با یکدیگر سازگار نبوده و بهترین راه دوری از همدیگر است.

وی افزود: بهانه‌گیری شوهرم غیرمنطقی است چون ما به ایران رفت و آمد داریم و می‌توانیم سکه تهیه کنیم؛ در واقع او بهانه خوبی نیاورده است.

زن با بیان اینکه مقدار مهریه‌ام زیاد نیست، گفت: شوهرم با من ناسازگاری دارد و سر هر مسئله‌ای از من ایراد می‌گیرد و مرا به ستوه آورده است.

وی ادامه داد: شوهرم در هندوستان با همه راحت است و من نمی‌توانم با این موضوع کنار بیایم؛ زمانی که در ایران ازدواج کردیم و به هندوستان رفتیم او به من قول داد که چارچوب‌ها را رعایت کند ولی بعد از مدتی کوتاه تغییر کرد.

زن عنوان کرد: رفتار‌های شوهرم عذاب آور است و نمی‌توانم در کنارش به زندگی ادامه دهم؛ طی ۲ سال تمام بدی‌‌هایش را تحمل کردم ولی دیگر کم آورده‌ام.

وی در انتها بیان کرد: در این ۲ سال که در هندوستان بودیم، جو آنجا باعث شد که شوهرم هر روز بیشتر تغییر کرده و اروپایی رفتار کند ولی من خودم را مقید می‌دانستم و هیچ خطایی نکردم و در حال حاضر مهریه‌ و طلاقم را می‌خواهم.

قاضی مردانی، رئیس شعبه ۲۷۱ مجتمع قضایی خانواده ۲( ونک)، بعد از صحبت‌های زن، مرد را به پرداخت مهریه زن محکوم کرد و حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد.


منبع: فارس

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

در هند بهار آزادی نیست پس مهریه نمیدهم!


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج