۱۶۵۰۲۲
۱۵ نظر
۵۰۱۲
۱۵ نظر
۵۰۱۲
پ

اعتراض شدید به جنجال آفرینی اخیر «۲۰:۳۰»

معاون صادرات و امور بین‌الملل گروه خودروسازی سایپا گفت: مقایسه پراید با گروه تروریستی داعش اقدامی برخلاف منافع ملی بوده و حاصلی جز ضربه زدن به اهداف مدنظر اقتصاد مقاومتی ندارد.

خبرگزاری ایسنا: معاون صادرات و امور بین‌الملل گروه خودروسازی سایپا گفت: مقایسه پراید با گروه تروریستی داعش اقدامی برخلاف منافع ملی بوده و حاصلی جز ضربه زدن به اهداف مدنظر اقتصاد مقاومتی ندارد.

محسن جوان اظهار کرد: با توجه به توطئه‌های کشورهای خارجی بر ضد اقتصاد ایران، مقام معظم رهبری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را تدوین و ابلاغ کردند که توسعه صادرات کالاهای ایرانی از جمله رئوس آن است.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های دور زدن تحریم و تامین نیازهای ارزی کشور توسعه صادرات است، خاطرنشان کرد: در این زمینه سایپا افزایش صادرات را برنامه‌ریزی کرده تا به خودکفایی ارزی رسیده و از تامین ارز از بازار بی‌نیاز شود.

معاون صادرات و امور بین‌الملل گروه خودروسازی سایپا با طرح این سوال که در این شرایط براساس کدام عقل سلیم می‌توان پذیرفت که صادرات خودروی ایرانی به کشور عراق با حمله تروریست‌های داعش به این کشور مقایسه شود؟ افزود: این اتفاق چند روز پس از انعقاد قرارداد ۱۰۰ میلیون دلاری سایپا با کشور عراق برای صادرات خودرو به این کشور اتفاق افتاد و مشخص نیست که براساس کدام منطق به جای حمایت از صادرات کالای استراتژیکی همچون خودرو در شرایط تحریم، باید این کار را با عملکرد یک گروه تروریستی مقایسه کرد.

جوان با بیان اینکه پس از این مقایسه، نماینده فروش سایپا در عراق اظهار کرد که خبر منتشره در این باره به گوش شهروندان کشور عراق نیز رسیده است، تصریح کرد: چرا مردم عراق که با وجود صادرات انواع خودروی چینی تا آمریکایی به این کشور، خودروی ایرانی را انتخاب می‌کنند باید شاهد مقایسه خودروی ایرانی با تروریست‌ها و قاتلان هموطنان خود باشند؟

وی اظهار کرد: باید پرسید اینگونه خبررسانی چه منافعی می‌تواند برای مردم ایران در پی داشته باشد و چه منافعی را می‌تواند زائل کند؟ بنابراین از مسئولان مربوطه می‌خواهیم که بایدها و نبایدهای مربوط به امنیت ملی و اقتصاد مقاومتی را به منتشرکنندگان چنین اخباری یادآوری کنند.

چند روز پیش در یکی از برنامه‌های تلوزیونی عنوان شده بود که با توجه به دپوی خودروهای پراید در مرز مهران جهت صادرات به عراق برای عراقی‌ها مساله این است که پراید خطرناک‌تر است یا داعش؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • طُرفه

      خوب راست گفته دیگه! مسئولان سایپا چرا بدشون میاد ؟!؟! من قبلاً پراید داشتم. بچه ها یک مُشت بهش توی کوچه میزدن دو مُشت فرو میرفت تووو !
      بعدم که مستحضر هستید وقتی تصادف میکنه چه مدلی کیشمیش میشه!!!

    • کاربر

      بعلت مفت بودنشه . میگن مفت باشه کوفت باشه!!

    • اسماعیل

      اقتصاد مقاومتی کی گفته ماشینی بساز که مردم رو به کشتن بده ؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • mohamaad

        واقعا کی گفته

    • بدون نام

      به خاطر قیمتشه که پراید رو انتخاب میکنند.وقتی با شش میلیون میتونن پراید صفر سوار شن مگه مغز ... خوردن که ماشین آمریکایی و چینی سوار شن.حالا اینجا همون پراید رو با 20میلیون و کلی منت میدن دست مردم.

    • ایرانی

      وقتی تاکسیامون ماشین چینیه , از 20 و 30 چه انتظاری باید داشت؟

    • sara

      حقیقت تلخه؟؟ خودتونم پراید زیر پای خودتونو زن و بچه تون میندازین؟؟ جراتشو دارین اصلا؟؟ پراید فقط به درد این میخوره باهاش بری سر کوچه ماست بخری

    • ابراهیم

      حالا که تلویزیون ما تو عمرش یکبار حرف راست زده نمیذارن .بعد میگن چرا اخبار دروغ میگه!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      راست میگه دیگه.کم آدم کشتین با این ماشینتون..

    • ترسو

      احتمالا داعش رو از روي پرايد ساختن ! كشتار جمعي ! حالام كه يه بار تلويزيون حرف راست زده ، صداتون در اومده ؟ سالهاست دروغ و دلنگاشو ميشنويم و جيكمون در نيومده !! بي جنبه هاي ابن الوقت .......

    • بدون نام

      یک نفر مثبت بده حداقل یکم سایپا امیدوار باشه

    • سبی

      باز اگه داعش بیانه میداد،برای این مقایسه یه حرفی !

    • میلاد

      من چند سال با اینا زندگی میکنم اینطور که اینا رانندگی میکنن پراید 1 هفته ای دستشون داغون میشه. همون ماشین آمریکایی و ژاپنی بهتره واسشون.

    • مهدی بینا

      دوستان ببخشید ولی به نظر من اون برنامه ۲۰:۳۰ اشتباه کرده!چون با مقایسه سایپا با داعش به گروه داعش بی احترامی شده!!به نظر من باید گروه سایپا رو با اقدامات نسل کشی هیتلر مقایسه کرد نه داعش......!!

    • خودم

      کاش خودرو سازی مون ورشکست میشد .به جاش گمرکی رو برمیداشتند تا ماشینای لوکس خارجی با قیمت مناسب تر به دستمون برسه.
      20 ساله دارن این پرایدرتولید میکنن باروز اولش هیچ فرقی نکرده .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج