اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۶۵۰۸۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

خبر خوش برای طرفداران «بنیامین»

واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت ارشاد مجوز هفت اجرای زنده گروه‌های موسیقی پاپ را برای اجرا در تالارهای مختلف صادر کرد.

خبرگزاری مهر: واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت ارشاد مجوز هفت اجرای زنده گروه‌های موسیقی پاپ را برای اجرا در تالارهای مختلف صادر کرد.

گروه موسیقی سعید مدرس روز سی ام دی ماه طی ساعت های ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران با اجرای قطعات چون عیبی نداره، من و تو، عکس تو و معجزه من میزبان علاقه مندان موسیقی است.

گروه موسيقي مازیار فلاحی نیز چهاردهم دی ماه ساعت های ۱۸ و ۲۱:۳۰ با اجرای قطعاتی چون گل نازم، قلب یخی، عمق احساس و بانوی خیال در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برنامه خود را اجرا می کند.

بابک جهانبخش دیگر خواننده موسیقی پاپ کشورمان نیز روزهای اول، دوم و سیزدهم بهمن ماه نیز در دونوبت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ با اجرای ۲۰ قطعه موسیقایی در سالن میلاد کنسرت های خود را اجرا می کند.

گروه موسیقی شهرام شکوهی به سرپرستی و خوانندگی شهرام شکوهی هم روز سوم بهمن ساعت های ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه قطعات منتخب آلبوم های خود همچون مدارا، دردا، گل و خار و برو را برای طرفداران خود اجرا می کند.

کامران رسول زاده شاعر، آهنگساز، خواننده و بازیگر تئاتر نیز که چندی پیش موفق به دریافت مجوز رسمی برای فعالیت های موسیقایی خود شده است روز دوازدهم بهمن ماه ساعت ۱۸:۳۰ در سالن میلاد قطعاتی از آثار خود مانند خلاصم کن، اسب زخمی و تهران را می خواند.

گروه موسیقی بنیامین به سرپرستی و خوانندگی بنیامین بهادری نیز روزهای چهارم و پنجم بهمن ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه با اجرای بیش از ۵۰ قطعه موسیقایی و کارهای میزبان طرفدارانش است.

گروه موسیقی «کلاویه» به سرپرستی آزاده حداد و خوانندگی علیرضا شیرین فرد نیز روزهای یازدهم و دوازدهم دی ماه ساعت ۱۹:۳۰ و ۲۲:۳۰ با اجرای ۱۲ قطعه میزبان دوستداران موسیقی است. البته طبق اعلام دفتر موسیقی مکان برگزاری این کنسرت مشخص نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج