۱۶۵۷۱۰
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

بدترین هتل از نظر ایرانی‌ ها +عکس

بسیاری از ما در سفر، به محلی که قرار است در آن اقامت داشته باشیم چندان اهمیت نمی‌دهیم و برای آنکه هزینه سفرمان ارزان‌تر شود ترجیح می‌دهیم تنها به یک محل خواب اکتفا کنیم و بگوییم ما که قرار است صبح تا شب وقت‌مان را برای مناطق دیدنی مقصد بگذاریم پس بهتر است تنها محل اقامت‌مان امکانات اولیه را داشته باشد به اندازه‌ای که تنها شب را در آن سر کنیم.

خبرگزاری ایسنا: بسیاری از ما در سفر، به محلی که قرار است در آن اقامت داشته باشیم چندان اهمیت نمی‌دهیم و برای آنکه هزینه سفرمان ارزان‌تر شود ترجیح می‌دهیم تنها به یک محل خواب اکتفا کنیم و بگوییم ما که قرار است صبح تا شب وقت‌مان را برای مناطق دیدنی مقصد بگذاریم پس بهتر است تنها محل اقامت‌مان امکانات اولیه را داشته باشد به اندازه‌ای که تنها شب را در آن سر کنیم.

باید دید امکانات اولیه‌ای که از آن می‌گوییم تا چه اندازه می‌تواند راضی‌مان کند و اینکه سفر با اقامت ارزان‌ ما چه خاطره‌ای از کشور یا شهر مقصد را در یادمان ثبت می‌کند. گردشگرانی که به کشور مالزی سفر کرده‌اند در یکی از سایت‌های گردشگری هتل "داینستی" را بدترین هتل معرفی کرده‌اند.

بدترین هتل از نظر ایرانی‌ ها +عکس

بدترین هتل مالزی

هتل "داینستی" در کوالالامپور مالزی ۴ ستاره بوده اما مدتی است که ستاره‌های آن به سه عدد رسیده است، با این حال بسیاری از آژانس‌های مسافرتی همچنان این هتل را به عنوان ۴ ستاره معرفی می‌کنند. با اینکه منطقه هتل بد نیست و ساختمان آن جزو بلندترین ساختمان‌های کوالالامپور محسوب می‌شود اما مبلمان، وسائل قدیمی، اتاق‌های کثیف و همچنین وجود زیادی حشرات موزی به خصوص سوسک این هتل را به انتخابی بسیار بد برای مسافران ایرانی تبدیل کرده است.

این هتل در سایت "TripAdvisor" رتبه ۲۵۲ از بین ۲۷۵ هتل را به خود اختصاص داده و از نظر کاربران این وب سایت در حد هتل ۲ ستاره است.

بدترین هتل از نظر ایرانی‌ ها +عکس

وجود حشرات موذی در هتل مالزی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • aliRW

      یادم باشه رفتم مالزی ، یه هتل چهار ستاره دیگه برم

    • حسنی

      چشمهمچشمی برای مسافرت خارج بدترازاینهاهم دارد. فقط اطرافیان بگویند فلانی به خارج رفته است.اغلب برای سفرهای زیارتی هم صادق است.کسی که درعمرش نمازنخوانده است زیارت مکه چه مفهومی دارد؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج