اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۶۶۵۳۲
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

بازگشت سازمان مدیریت به بهارستان +عکس

درپی مصوبه دولت برای احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی و همچنین صدور حکم ریاست این سازمان برای محمدباقر نوبخت، تابلوی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور از ساختمان این سازمان برداشته شد.

خبرگزاری تسنیم: طی ماه های اخیر دولت در مصوبه ای دستور احیای مجدد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور را صادر کرد و بعد از آن در روزهای اخیر خبر آمد که رئیس جمهور طی حکمی محمدباقر نوبخت را به ریاست این سازمان منصوب کرده است.

با تغییر عنوان معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور طی روزهای اخیر تغییراتی هم در چهره ساختمان این سازمان در میدان بهارستان رخ داد و رسماً بهارستانی ها با معاونت برنامه ریزی خداحافظی کرده و بار دیگر میزبان سازمان مدیریت شدند.

سازمان مدیریت و برنامه ریزی از ادغام دو سازمان به عناوین، سازمان امور اداری و استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه مطابق مصوبه ۱۶ اسفند ۱۳۷۸ شورای عالی اداری تأسیس و در ۱۷ تیر ۱۳۷۹ نمودار تشکیلاتی آن تصویب و به اجرا در آمد. پس از انحلال این سازمان در سال ۱۳۸۶ به دستور احمدی نژاد٬ معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی تاسیس و بخشی از وظایف آن را به عهده گرفت.

از آنجایی که انحلال سازمان مدیریت انتقادات بسیاری به همراه داشت و در روزهای داغ انتخابات ۹۲ یکی از شعارهای اصلی نامزدهای ریاست جمهوری نیز حول همین موضوع بود حسن روحانی در برنامه های انتخاباتی خود تأکید داشت که "احیای سازمان مدیریت وبرنامه ریزی جزو برنامه های من و از تصمیمات هفته اول دولت تدبیر و امید است که باید عمل شود حتی معتقدم رئیس این سازمان باید معاون اول رئیس جمهور باشد تا با قدرت عقب ماندگی ها را جبران کند و کار را به پیش ببرد".

بازگشت سازمان مدیریت به بهارستان +عکس

بازگشت سازمان مدیریت به بهارستان +عکس

بازگشت سازمان مدیریت به بهارستان +عکس

بازگشت سازمان مدیریت به بهارستان +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج